Meri-Lapin puhelinluettelo 2004 on ilmestynyt

Meri-Lapin puhelinluettelo 2004 on ilmestynyt Fonectan julkaisema Meri-Lapin paikallinen puhelinluettelo on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Luettelon painosmäärä on 36.000 kappaletta, kuten viime vuonnakin. Uusi luettelo jaetaan tammikuun loppuun mennessä kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin Kemin, Keminmaan, Kuivaniemen, Tornion, Tervolan ja Simon sekä Haaparannan keskustan alueella. Fonecta toimittaa puhelinluettelon myös kaikkiin alueen hotelleihin ja majoitusliikkeisiin huonelukumäärän mukaan matkailijoiden käytettäväksi. Meri-Lapin puhelinluettelo palvelee alueella asuvia, vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Se täydentää ajantasaisilla yhteystiedoillaan viime vuoden kesäkuussa ilmestynyttä Lapin puhelinluetteloa. Vanhat luettelot voi jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin, sillä puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen painotuote, jolla on pohjoismainen ympäristömerkki eli Joutsenmerkki. Puhelinluettelon painatuksessa käytetty paperi ja värit täyttävät ympäristömerkin tiukat vaatimukset. Myös luettelon valmistusprosessi on sertifioitu Joutsenmerkin vaatimusten mukaan. Puhelinluettelo on käytetyin kaikista hakemistopalveluista ja selvästi eniten käytetty painettu hakemistopalvelu (Lähde: Suomen Gallup, Puhelinluetteloiden käyttäjätutkimus 2003). Meri-Lapin puhelinluettelo on räätälöity yhteystietopaketti, josta löytyy lähes kaikki alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Fonecta on uudistanut luettelon etukannen visuaalisen ilmeen. Kannen väri on vaihtunut sinisestä punaiseksi (kuva uudesta luettelosta tiedotusvälineiden käyttöön www.fonecta.fi/merilappi). Puhelinluettelon ensimmäisiltä sivuilta löytyvät jo tutuksi tulleeseen tapaan hätä- ja palvelunumerot sekä auttavien palveluiden puhelinnumeroita ja Palveluopas. Karttasivuilla on Tervolan, Kemin ja Simon kartat. Yritysten tiedot löytyvät Valkosilta Sivuilta aakkosjärjestyksessä ja Keltaisilta Sivuilta toimialaotsikoiden alta. Lisätietoja: Fonecta Oy, aluepäällikkö Aira Mustakangas, puh. 020 442 2500 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/16/20040116BIT00110/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/16/20040116BIT00110/wkr0002.pdf