Microsoft ja Fonecta yhteistyöhön tehokkaamman asiakkuudenhallinnan puolesta

Johtava kontaktitiedon toimittaja Fonecta sekä Microsoft ovat sopineet Fonectan tietokannan ja Microsoft Dynamics CRM 4.0 integroivan ratkaisun yhteisestä markkinoinnista. Yritysten markkinoinnille, myynnille ja asiakaspalvelulle tarjotaan aina ajantasaiset yhteystiedot tuttuun Microsoft Outlook- tai selainkäyttöliittymään integroituna. Kustannustehokas ja riskitön malli tuo ajantasaiset yhteystiedot helposti käyttöön kaikenkokoisille yrityksille.

Ratkaisu perustuu uusimpaan Web Services –teknologiaan, joka mahdollistaa loppukäyttäjille yhtenäisen käyttökokemuksen. Tiedostojen Export ja Import –toimintojen opettelu ja Excel –välivaiheiden sekä leikepöydän käyttö ei ole enää välttämätöntä. Jos haluttuja yhteystietoja ei löydy jo omasta Microsoft Dynamics CRM-ratkaisusta, ne saa parilla hiiren klikkauksella haettua sinne Fonectan koko Suomen kattavasta tietokannasta. Sekä Fonectan palvelu että Microsoft Dynamics CRM skaalautuvat kaikenkokoisille yrityksille.

- Halusimme tarjota asiakkaille tuotteistetun ratkaisun selvään tarpeeseen – erittäin monessa CRM-hankkeessa on rakennettu eritasoisia liittymiä kontaktitietoa palveluna tarjoavien yritysten tietokantoihin. Miksi emme tekisi tätä asiakkaillemme helpommaksi tarjoamalla valmista ratkaisua yhdessä Fonectan kanssa? CRM on kuitenkin vain yhtä arvokas kuin sen sisältämä tieto. Toimimalla yhteistyössä saamme käyttäjäkokemuksen aivan uudelle tasolle, tuotepäällikkö Jani Liukkonen Microsoftilta korostaa.

- Fonectalla on usean vuoden kokemus yhteystietojen toimittamisesta suoraan asiakkaiden järjestelmiin ja yhteistyö Microsoftin kanssa on luonnollinen jatko tälle toimintamallille. Tietojen välittäminen Web Services -teknologian avulla mahdollistaa yhteystietojen toimittamisen entistä helpommin nyt myös Dynamics CRM asiakkaille. Yhtenäisen palvelun avulla voimme tarjota yritysyhteystietojamme entistä suuremmalle käyttäjäjoukolle, sillä Dynamics sopii aidosti kaikenkokoisten yritysten tarpeisiin, Fonectan liiketoimintajohtaja Esa Kumpu kertoo.

Uusi Microsoft Dynamics CRM 4.0:n ja Fonectan tietokannan yhdistävä ratkaisu on ensiesittelyssä 14.2.2008 Microsoft Dynamics Day:ssä Messukeskuksessa.

Fonecta: Esa Kumpu, liiketoimintajohtaja, puh. 020 442 2284, esa.kumpu@fonecta.com
Microsoft: Jani Liukkonen, tuotepäällikkö, puh. 09 525 50466, jani.liukkonen@microsoft.com