Mikkelin telealueen uusi Puhelinluettelo on ilmestynyt

Mikkelin telealueen uusi Puhelinluettelo on ilmestynyt Mikkelin telealueen Puhelinluettelo 2003 on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Luettelon kokonaispainosmäärä on noin 86 000 kappaletta. Julkaisijoina ovat Fonecta Oy, Mikkelin Puhelin Oyj ja Savonlinnan Puhelin Oy. Matkapuhelinnumeroiden määrä painetuissa Puhelinluetteloissa on kasvussa. Uudessa Mikkelin Puhelinluettelossa on jo lähes 17 000 matkapuhelinnumeroa tänä vuonna. Puhelinluetteloon oikeuttavat noutokortit/arvosetelit on postitettu asiakkaille ennen jakelun alkua. Noutokortista löytyy asiakasta lähin Puhelinluettelon noutopaikka. Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen tuote. Vanhat luettelot voi viedä paperinkeräykseen. Puhelinluettelo on ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien Mikkelin telealueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluetteloiden tutkimus, helmikuu 2002). Puhelinluettelossa on paljon muitakin yhteystietoja kuin puhelinnumeroita. Viimevuotiseen tapaan luettelossa on koko Suomen kattava toimipaikkakohtainen postinumeroluettelo sekä Nettihakemisto, josta löytyy yritysten www- ja sähköpostiosoitteita. Luettelon alkusivupaketin yhteydessä on julkisen hallinnon Leijonaopas, josta löytyvät ministeriöiden ja virastojen yhteystiedot. Hämäläinen yleisin sukunimi Puhelinluettelossa Mikkelin hakemiston yleisimmät sukunimet ovat Hämäläinen (365), Liukkonen (238) ja Häkkinen (208). Savonlinnan hakemistoa hallitsevat puolestaan Kososet (301) perässään Makkoset (231) ja Hämäläiset (215). Kangasniemellä kärjessä ovat Laitiset (148), Mäntyharjulla Paasoset (63) ja Pieksämäellä Nykäset (110). Lisätietoja: Ari Hallikas, aluepäällikkö, Fonecta Oy Puhelin 020 442 2620 Fonecta Oy (entinen Sonera Info Communications Oy) on SUOMEN JOHTAVA HAKEMISTOPALVELUYRITYS. Fonectan OMIA TAI YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN KANSSA TARJOAMIA hakemistopalveluita ovat koti- ja ulkomaan numeropalvelut (ESIMERKIKSI 02 02 02, 118 JA 02 02 08), SÄHKÖISET HAKEMISTOPALVELUT (ESIMERKIKSI FONECTA FINDER JA ZED FINDER) SEKÄ PAINETUT PUHELINLUETTELOT. Yhtiö on sähköisten ja henkilöavusteisten hakemistopalvelujen markkinajohtaja maailman kehittyneimmillä hakemistopalvelumarkkinoilla Suomessa. FONECTAN palveluksessa on noin 980 henkilöä, joista noin 600 Suomessa. vuonna 2001 Yhtiön liikevaihto oli 71 miljoonaa euroa ja liiketoiminta kannattavaa. www.fonecta.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/16/20030116BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/16/20030116BIT00010/wkr0002.pdf