Naantalin ja Raision Seudun Puhelinluettelo on ilmestynyt

Fonectan julkaisema Naantalin ja Raision Seudun Puhelinluettelo vuodelle 2010 on ilmestynyt. Posti jakaa luettelon Maskun, Mynämäen, Naantalin, Nousiaisten, Raision, Ruskon ja Vehmaan kunnissa jokaiseen kotiin ja yritykseen 18.11. mennessä. Luettelon painos on 35 500 kappaletta. Uudistetut karttasivut ja toivottu tapahtumakalenteri Naantalin ja Raision Seudun Puhelinluettelon karttasivujen alussa on selkeä kaksisivuinen indeksikartasto, jonka avulla karttojen käyttö on entistä helpompaa. Katuhakemistossa on kunkin katunimen kohdalla karttaruudun lisäksi karttasivu ja postinumero. Luettelon alussa on vuosikalenteri ja käyttäjien toivoma tapahtumakalenteri, josta löytyy tietoa seudun tapahtumista. Alkusivuilta löytyvät myös jätteiden lajitteluohjeet, Naantalin ja Raision palveluoppaat, liputusajat ja kotimaan suuntanumerot. Luettelon lopussa on tarjouskuponkeja alueen liikkeisiin. Hätänumero löytyy kansiliepeen alta, ja luettelon lopussa ovat ensiapuohjeet. Puhelinluettelo on suosittu media Vuoden aikana painetuilla puhelinluetteloilla on Suomessa 3,1 miljoonaa erillistä käyttäjää, mikä on noin 70 prosenttia suomalaisista (TNS Atlas 1-12/2008). Fonectan Puhelinluettelojen Valkoisten Sivujen tiedot ja Keltaisten Sivujen ilmoitukset löytyvät myös internetosoitteesta 02.fi sekä Fonectan valtakunnallisista numeropalveluista 02 02 02 ja 118. Näin tiedot ovat käyttäjien saatavilla 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Ympäristöystävällinen Fonectan luettelo – käytä koko vuosi ja kierrätä Fonectan Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen painotuote. Se on painettu UPM:n valmistamalle luettelopaperille, jolle on myönnetty EU-kukka-logo. Vanha luettelo kannattaa jättää paperinkeräyspisteeseen, jotta se voidaan hyödyntää uudelleen paperin raaka-aineena. Lisätietoja: Fonecta Oy, tuotepäällikkö Tuire Suvanto, puh. 020 442 2420 tuire.suvanto@fonecta.com