OUKA 2004 Puhelinluettelo on ilmestynyt

OUKA 2004 Puhelinluettelo on ilmestynyt Fonecta Oy:n, Kajaanin Puhelinosuuskunnan, Oulun Puhelin Oyj:n ja Pohjanmaan PPO Oy:n yhteistyössä julkaisema OUKA 2004 Puhelinluettelo on ilmestynyt. Alueen suosituimman yhteystietopaketin kokonaispainosmäärä on 225 000 kappaletta tänä vuonna. Painoteknisistä syistä johtuen luettelon jakelu alkaa eri julkaisijoilla hieman eri aikaan 13.10.- 24.10.2003 välisenä aikana. Kukin julkaisija on ilmoittanut luettelon jakelusta ja jakelupaikoista asiakkailleen. OUKA 2004 Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen painotuote. Vanhan luettelon voi jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin. Suomessa julkaistaan vuosittain kuusitoista alueellista Puhelinluetteloa, joiden kokonaispainosmäärä on noin kolme miljoonaa kappaletta. Alueellinen Puhelinluettelo on vuosittainen bestseller ja ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien kunkin alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluetteloiden tutkimus, 2002). Puhelinluettelon alkusivuilta löytyvät tärkeät hätänumerot ja auttavien puhelinten puhelinnumeroita sekä ohjeet vaaratilanteita varten. Omina selkeinä tietopaketteina ovat myös ohjeet soittamiseen, suuntanumerot sekä julkisen hallinnon yhteystietoja sisältävä Leijonahakemisto. Karttasivujen jälkeen on valtakunnallinen postinumeroluettelo, joka kattaa koko maan postinumerot kaupunginosan tarkkuudella. Uutuutena ovat etusetelit, jotka löytyvät Keltaisten Sivujen alusta. Keltaisia Sivuja on 264 uudessa luettelossa. Ne löytyvät myös osoitteesta www.keltaisetsivut.fi. Keltaisten Sivujen yhteystietoja voi myös hakea tekstiviestinä matkapuhelimeen numerosta 16333. Heikkinen yleisin sukunimi luettelossa Puhelinluettelon Oulun hakemiston yleisin sukunimi on Heikkinen, joita on 427 kappaletta. Kajaanin hakemistossa Heikkisiä on lähes tuhat enemmän kuin Oulussa eli 1423. Kuusamon hakemistoa hallitsevat Määtät (248), Pohjanmaata Heikkilät (216), Pudasjärveä Räisäset (58) ja Haapajärveä Aholat (51). Lisätietoja: Fonecta Oy, Aira Mustakangas, puh. 020 442 2500, aira.mustakangas@fonecta.com Kajaanin Puhelinosuuskunta, Vesa Partanen, puh. (08) 617 7280, vesa.partanen@kpo.fi Oulun Puhelin Oyj, Hannele Riihimäki, puh. (08) 313 4223, hannele.riihimaki@opoy.fi Pohjanmaan PPO Oy, Arto Koutonen, puh (08) 429 1312, arto.koutonen@ppo.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/13/20031013BIT00110/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/13/20031013BIT00110/wkr0002.pdf