Paikallinen puhelinluettelo Pikku-Lou 2004-2005 ilmestyy marraskuun alussa

Paikallinen puhelinluettelo Pikku-Lou 2004-2005 ilmestyy marraskuun alussa Liedon, Paimion, Piikkiön ja Sauvon kuntien yhteinen paikallinen puhelinluettelo Pikku-Lou ilmestyy marraskuussa ensimmäistä kertaa Fonectan julkaisemana. Ennen luettelon julkaisi Lounet Oy ja se ilmestyi samaan aikaan Lounais-Suomen puhelinluettelon kanssa. Fonecta osti Lounetin painettujen puhelinluetteloiden liiketoiminnan viime lokakuussa, ja samalla päätettiin muuttaa paikallisen puhelinluettelon ilmestymisajankohta syksyyn. Marraskuussa julkaistava paikallinen luettelo täydentää ajantasaisilla yhteystiedoillaan toukokuussa ilmestyvää Lounais-Suomen puhelinluetteloa. Pikku-Lou on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee Liedon, Paimion, Piikkiön ja Sauvon kunnan asukkaita sekä alueella vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Luettelo jaetaan kaikkiin alueen kotitalouksiin, yrityksiin, laitoksiin ja virastoihin marraskuun loppuun mennessä. Luettelon painosmäärä on 22 000 kappaletta. Pikku-Lou sisältää pähkinänkuoressa kaikki ne yhteystiedot, joita käyttäjä tarvitsee. Luettelossa on Valkoisten ja Keltaisten Sivujen lisäksi myös kuntasivut sekä kunkin luetteloalueen kunnan terveydenhuoltopalveluiden yhteystiedot kattavasti. A5-kokoinen Pikku- Lou kulkee kätevästi mukana esimerkiksi autossa tai käsilaukussa. Fonecta julkaisee paikallisen puhelinluettelon tiiviissä yhteistyössä Lounetin ja Suomen Keltaiset Sivut Oy:n kanssa. Asiakkaat voivat lisätä ja muuttaa yhteystietojaan Pikku-Lou -puhelinluetteloon syyskuun puoliväliin asti. Valkoisten Sivujen osalta Fonectan maksuton asiakaspalvelu 0800 141488 (arkisin klo 8-16) palvelee kotitalouksia ja 0203 22 33 44 (arkisin klo 8-16) yrityksiä, laitoksia ja virastoja. Ilmoitustilan Keltaisille Sivuille myy Suomen Keltaiset Sivut Oy (puh. 010 701 010). Totuttuun tapaan kaikki alueen asiakkaat saavat veloituksetta puhelinluetteloon perustiedot eli nimen, osoitteen ja lankapuhelinnumeron. Paikallinen puhelinluettelo on heti alueellisten puhelinluetteloiden jälkeen Suomen toiseksi suosituin ja käytetyin painettu hakuteos (lähde: TNS Gallup, Puhelinluetteloiden tutkimus 3/2004). Lisätietoja: Fonecta Oy, aluepäällikkö Tuire Suvanto, puh. 020 442 2420 Fonecta Oy on Suomen suosituin yhteystietoyritys. Se tarjoaa yhteystietopalvelut suomalaisille ajasta, paikasta, käyttötilanteesta ja viestintävälineestä riippumatta. Joka päivä asiakkaat hakevat yhteystietoja Fonectan palveluista yli 1,5 miljoonaa kertaa. Fonectan yhteystietopalveluita ovat muun muassa Puhelinluettelot, 02 02 02- ja 118 -numeropalvelu sekä Fonecta Finder. Fonecta on yhteystietopalvelujen markkinajohtaja Suomessa. Viime vuonna (tilikausi päättyi 31.3.2004) Fonectan liikevaihto oli 103 meur, josta Suomen osuus oli 86 meur. Fonecta-konsernilla on liiketoimintaa myös Ranskassa. Konsernin palveluksessa on yli 1 000 henkilöä, joista noin puolet Suomessa. www.fonecta.fi FONECTA OY, KOTIPAIKKA: HELSINKI, ELIMäENKATU 17-19, 00510 HELSINKI, PUH. 020 442 2020, Y-TUNNUS 1755007-6, ALV REK ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/03/20040903BIT00200/wkr0001.pdf