Paikalliset yrittäjät Oulun telealueen Puhelinluetteloiden kansissa

Fonectan julkaisemien Puhelinluetteloiden uudistettuja kansia komistavat nyt paikalliset yrittäjät. Oulun telealueen vuoden 2009 Puhelinluetteloiden kansissa esitellään valokuvin alueen yrittäjiä sekä näiden yritysten henkilöstöä ja palvelutarjontaa. Oulun telealue käsittää Kainuun, Oulu-Koillismaan sekä Pohjanmaan Puhelinluettelot.

Fonecta on kansakunnan tietokanta, ja sen Puhelinluettelot auttavat suomalaisia löytämään ihmisiä, yrityksiä, tuotteita sekä palveluita. Uudet puhelinluettelokannet kuvaavat, kuinka kansakunnan tietokannasta löytyvät juuri kyseisen luetteloalueen ihmiset ja yritykset.

Puhelinluettelo suoraan koteihin ja yrityksiin

Oulun telealueen Puhelinluetteloita jaetaan nyt postitse yksi kappale suoraan jokaiseen kotiin ja yritykseen. Luettelon jakelu alkaa viikolla 41 ja kestää noin neljä viikkoa. Luettelon painos on 285 000.

Oulun telealueen Puhelinluettelot sisältävät Alavieskan, Haapajärven, Haapaveden, Hailuodon, Haukiputaan, Hyrynsalmen, Iin, Kajaanin, Kalajoen, Kempeleen, Kiimingin, Kuhmon, Kuusamon, Kärsämäen, Limingan, Lumijoen, Merijärven, Muhoksen, Nivalan, Oulaisen, Oulun ja Ylikiimingin, Oulunsalon, Paltamon, Pudasjärven, Puolangan, Pyhäjoen, Pyhäjärven, Pyhännän, Raahen, Ristijärven, Reisjärven, Sievin, Siikajoen, tulevan Siikalatvan (Kestilän, Piippolan, Pulkkilan ja Rantsilan), Sotkamon, Suomussalmen, Taivalkosken, Tyrnävän, Utajärven, Vaalan, Vihannin, Yli-Iin ja Ylivieskan kuntien puhelinluettelotiedot.

Luettelotiedot myös 02.fi:ssä

Oulun telealueen Puhelinluetteloissa julkaistavat Valkoisten Sivujen tiedot sekä Keltaisten Sivujen ilmoitukset löytyvät nyt 02.fi-internetosoitteesta. Puhelinluetteloon ilmoitetut yhteystiedot saa myös perinteiseen tapaan Fonectan valtakunnallisista 02 02 02 ja 118 Numeropalveluista.

Puhelinluettelolla on Oulun läänissä pitkät perinteet. Oulussa ensimmäinen luettelo julkaistiin vuonna 1897, ja Kajaanissa vuonna 1914. Nykyisin Puhelinluettelo on Suomen käytetyin hakemistopalvelu. Vuoden aikana painetuilla Puhelinluetteloilla on Suomessa noin 3,4 miljoonaa erillistä käyttäjää, mikä on noin 75 prosenttia suomalaisista (TNS Atlas 1–12/2007).

Fonecta Oy on DNA:n, Kainuun Puhelinosuuskunnan, Pohjanmaan PPO:n ja TeliaSoneran liittymäasiakkaiden Puhelinluettelon virallinen julkaisija.

Fonectan ympäristöystävällinen Puhelinluettelo

Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen painotuote. Fonectan Oulun telealueen Puhelinluettelo on painettu kokonaan UPM:n valmistamalle luettelopaperille, jolle on myönnetty EU-kukka-logo. Paperista 40 prosenttia on tehty kierrätyskuidusta ja 60 prosenttia sahoilta tulevasta jätehakkeesta, joka muuten joutuisi kaatopaikalle. Vanhat luettelot kannattaa jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin, jolloin ne voidaan käyttää uudelleen paperin raaka-aineena.

Fonecta Oy, tuotehallintajohtaja Ari Hallikas, puh. 020 442 2620, ari.hallikas@fonecta.com

Painokelpoisen kuvan luettelosta voi ladata osoitteessa: www.fonecta.fi/yritys/medialle/fi_FI/materiaaleja

Anna palautetta vuoden 2009 Oulun telealueen Puhelinluettelosta

Internetosoitteessa www.fonecta.fi/palaute on asiakastyytyväisyyskysely, jossa voi antaa palautetta Puhelinluettelosta. Palautteen avulla luetteloa kehitetään palvelemaan käyttäjiä entistäkin paremmin. Kaikkien 28.2.2009 mennessä palautetta antaneiden kesken arvotaan 500 euron lahjakortti voittajan valitsemaan, Keltaisilta Sivuilta löytyvään yritykseen. Arvonta suoritetaan viikolla 10.