Pikku-Lou 2005 on ilmestynyt

Fonectan yhteistyössä Lounetin kanssa julkaisema Liedon, Paimion, Piikkiön ja Sauvon kuntien yhteinen paikallinen puhelinluettelo Pikku-Lou on ilmestynyt. Luettelon painosmäärä on yli 21 000 kappaletta, ja siinä on 264 sivua. A5-kokoinen Pikku-Lou kulkee kätevästi mukana esimerkiksi autossa tai käsilaukussa. Pikku-Lou on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee Liedon, Paimion, Piikkiön ja Sauvon kunnan asukkaita sekä alueella vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Luettelossa on Valkoisten ja Keltaisten Sivujen lisäksi myös kuntasivut sekä kunkin luetteloalueen kunnan terveydenhuoltopalveluiden yhteystiedot kattavasti. Pikku-Lou jaetaan kaikkiin alueen kotitalouksiin, yrityksiin, laitoksiin ja virastoihin marraskuun loppuun mennessä. Matkapuhelinnumeroita on puhelinluetteloissa yhä enemmän. Niiden yleistyminen puhelinluetteloissa johtuu osittain siitä, että viime vuoden heinäkuun lopusta lähtien sama matkapuhelinnumero on kulkenut asiakkaan mukana, jos hän vaihtaa operaattoria. Tällä hetkellä Fonectan ja Finnet-ryhmän julkaisemissa kuudessatoista alueellisessa puhelinluettelossa on jo yli puoli miljoonaa matkapuhelinnumeroa. Pikku-Lou luettelossa matkapuhelinnumeroita on yli 1200. Yleisin sukunimi Pikku-Lou -luettelossa on Virtanen, heitä on yhteensä 112. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Laaksonen (86) ja Laine (83). Ammattinimikkeiden kärkikolmikon muodostavat maanviljelijät (264), autonkuljettajat (69) ja rouvat (50). Lounais-Suomen puhelinluettelo 2005 ilmestyy toukokuussa Aiempina vuosina Pikku-Lou -luettelon julkaisi Lounet Oy ja se ilmestyi samaan aikaan Lounais-Suomen puhelinluettelon kanssa. Fonecta hankki Lounetin painettujen puhelinluetteloiden liiketoiminnan viime lokakuussa, ja samalla päätettiin muuttaa paikallisen puhelinluettelon ilmestymisajankohta syksyyn. Pikku-Lou täydentää ajantasaisilla yhteystiedoillaan toukokuussa ilmestyvää Lounais-Suomen puhelinluetteloa, jonka julkaisevat Fonecta, Härkätien Puhelin, Kemiön Puhelin, Laitilan Puhelin, Lännen Puhelin, Paraisten Puhelin, Salon Seudun Puhelin ja Vakka-Suomen Puhelin. Fonecta on Aurian, Lounetin ja Soneran liittymäasiakkaiden Lounais-Suomen Puhelinluettelon 2005 virallinen julkaisija. Lisätietoja: Fonecta Oy, aluepäällikkö Tuire Suvanto, puh. 020 442 2420 Fonecta Oy on Suomen suosituin yhteystietoyritys ja alan markkinajohtaja Suomessa. Se tarjoaa yhteystietopalvelut suomalaisille ajasta, paikasta, käyttötilanteesta ja viestintävälineestä riippumatta. Joka päivä asiakkaat hakevat yhteystietoja Fonectan palveluista yli 1,5 miljoonaa kertaa. Fonectan tunnetuimpia yhteystietopalveluita ovat Puhelinluettelot, 02 02 02 ja 118 numeropalvelu, Fonecta Finder, 020202.fi ja Ravintolaopas.net. Viime tilikaudella Fonectan liikevaihto oli 103 meur, josta Suomen osuus oli 86 meur. Fonecta-konsernilla on liiketoimintaa myös Ranskassa. Konsernin palveluksessa on yli 1 000 henkilöä, joista noin puolet Suomessa. www.fonecta.fi FONECTA OY, KOTIPAIKKA: HELSINKI, ELIMÄENKATU 17-19, 00510 HELSINKI, PUH. 020 442 2020, Y-TUNNUS 1755007-6, ALV REK