Pikku-Lou 2006 on ilmestynyt

Fonectan yhteistyössä Lounetin kanssa julkaisema Liedon, Paimion, Piikkiön ja Sauvon kuntien yhteinen paikallinen puhelinluettelo Pikku-Lou on ilmestynyt. Luettelon painosmäärä on 19 200 kappaletta. Luettelossa on 248 sivua, joilta löytyy yli 13 000 puhelinnumeroa. Puhelinluettelolla on alueella pitkät perinteet. Ensimmäinen Paimion puhelinluettelo julkaistiin vuonna 1960. Siinä oli 20 sivua. Pikku-Lou jaetaan kaikkiin alueen kotitalouksiin, yrityksiin, laitoksiin ja virastoihin marraskuun loppuun mennessä. A5-kokoinen Pikku-Lou kulkee myös kätevästi mukana esimerkiksi autossa tai käsilaukussa. Pikku-Lou on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee Liedon, Paimion, Piikkiön ja Sauvon kuntien asukkaita sekä alueella vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Luettelossa on Valkoisten ja Keltaisten Sivujen lisäksi myös kuntasivut sekä kunkin luetteloalueen kunnan terveydenhuoltopalveluiden yhteystiedot kattavasti. Matkapuhelinnumeroita on puhelinluetteloissa yhä enemmän. Niiden yleistyminen puhelinluetteloissa johtuu osittain siitä, että jo kolmen vuoden ajan sama matkapuhelinnumero on kulkenut asiakkaan mukana, jos hän vaihtaa operaattoria. Tällä hetkellä Fonectan ja Finnet-ryhmän julkaisemissa kuudessatoista alueellisessa puhelinluettelossa on jo yli puoli miljoonaa matkapuhelinnumeroa. Pikku-Lou -luettelossa matkapuhelinnumeroita on lähes 1200. Virtaset pitivät pintansa Yleisin sukunimi Pikku-Lou -luettelossa on Virtanen, heitä on yhteensä 99. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Laaksonen (80) ja Laine (77). Ammattinimikkeiden kärkikolmikon muodostavat maanviljelijät (250), autonkuljettajat (60) ja rouvat (49). Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen ja ympäristöystävällinen tuote. Vanhat luettelot voi jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin. Lisätietoja: Fonecta Oy, aluepäällikkö Tuire Suvanto, puh. 020 442 2420