Pikku-Lou 2007 on ilmestynyt

Fonectan yhteistyössä Lounetin kanssa julkaisema Liedon, Paimion, Piikkiön ja Sauvon kuntien yhteinen Pikku-Lou puhelinluettelo on ilmestynyt. Luettelon painosmäärä on 17900 kappaletta. Luettelossa on 240 sivua ja lähes 12 000 puhelinnumeroa.

Puhelinluettelolla on alueella pitkät perinteet. Ensimmäinen Paimion puhelinluettelo julkaistiin vuonna 1960. Siinä oli 20 sivua.

Pikku-Lou jaetaan kaikkiin alueen kotitalouksiin, yrityksiin, laitoksiin ja virastoihin marraskuun loppuun mennessä. A5-kokoinen Pikku-Lou kulkee myös kätevästi mukana esimerkiksi autossa tai käsilaukussa.

Luettelossa myös karttasivut

Pikku-Lou on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee Liedon, Paimion, Piikkiön ja Sauvon kuntien asukkaita sekä alueella vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Luettelo sisältää Valkoiset ja Keltaiset Sivut sekä kattavat kuntien palveluhakemistot. Tänä vuonna mukana on ensimmäistä kertaa myös karttasivut, jotka sisältävät luetteloalueen kuntien karttoja, Suomen maantiekartan sekä välimatkataulukon.

Matkapuhelinnumeroita on puhelinluetteloissa yhä enemmän. Myös Pikku-Lou-luettelossa matkapuhelinnumeroiden määrä on kasvanut ja on nyt yli 1 200.

Virtaset pitivät pintansa

Yleisin sukunimi Pikku-Lou puhelinluettelossa on yhä Virtanen, heitä on yhteensä 83. Virtasia seuraavat Laaksonen (73) ja Laine (71). Ammattinimikkeistä eniten on maanviljelijöitä (238). Jaetulla toisella sijalla ovat rouvat (39) ja autoilijat (39). Rakennusmestarit (28) ovat kirineet kolmansiksi.

Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen ja ympäristöystävällinen tuote. Vanhat luettelot voi jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin.

Fonecta Oy, liiketoimintapäällikkö Tuire Suvanto, puhelin 020 442 2420