Pohjois-savon puhelinluettelo 2004 on ilmestynyt

Pohjois-Savon puhelinluettelo 2004 on ilmestynyt Fonectan, Iisalmen Puhelimen ja Kuopion Puhelimen julkaisema Pohjois-Savon puhelinluettelo on ilmestynyt, ja sen jakelu alkaa perjantaina 19.9.2003. Pohjois-Savon suosituimmassa ja käytetyimmässä yhteystietopaketissa on tänä vuonna noin 950 sivua, ja se painaa hieman alle 1,2 kiloa. Uuden luettelon painosmäärä on lähes 140 000 kappaletta. Luettelotietoihin tulee runsaasti muutoksia: yksityishenkilöiden yhteystiedoista noin 20 prosenttia ja yritysten tiedoista lähes 40 prosenttia on muuttunut viime vuoteen verrattuna. Puhelinnumeroita luettelossa on noin 135 000, joista matkapuhelinnumeroita on yli 28 000 kappaletta. Matkapuhelinnumeroiden lisäksi erityisesti sähköposti- ja www-osoitteiden määrä on kasvanut. Uudessa puhelinluettelossa niitä on yhteensä lähes 3000. Luettelon voi noutaa 19.9-19.10.2003 välisenä aikana. Jakeluajan päätyttyä luetteloita saa julkaisijoiden omista myymälöistä ja asiakaspalvelupisteistä. Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen tuote. Vanhat luettelot voi viedä paperinkeräysastiaan. Suomessa julkaistaan vuosittain kuusitoista alueellista puhelinluetteloa. Luettelo on vuosittainen bestseller ja ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien Pohjois-Savon alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluetteloiden tutkimus, 2002). Korhonen yleisin sukunimi Pohjois-Savossa Korhonen on Pohjois-Savon puhelinluettelon yleisin sukunimi. Heitä on yhteensä 1457. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Miettinen ja Räsänen. Hakemistoittain Koposia on eniten Varkaudessa (259), Saastamoisia Pielavedellä (102), Huttusia Iisalmessa (307) ja Korhosia sekä Kuopiossa (966) että Suonenjoella (144). Lisätietoja: Fonecta Oy, aluepäällikkö Ari Hallikas, puhelin 020 442 2620 Iisalmen Puhelin Oy, osastopäällikkö Pekka Happonen, puhelin 834 4210 Kuopion Puhelin Oyj, palvelupäällikkö Pauli Kemppainen, puhelin 302 301 Fonecta Oy on Suomen johtava hakemistopalveluyritys. Fonecta auttaa asiakkaitaan löytämään yhteystietoja tarjoamalla hakemistopalveluita ajasta, paikasta, käyttötilanteesta ja viestintävälineestä riippumatta. Fonectan omia tai yhteistyökumppaneidensa tarjoamia hakemistopalveluita ovat koti- ja ulkomaan numeropalvelut (esimerkiksi 02 02 02, 118 ja 02 02 08), sähköiset hakemistopalvelut (esimerkiksi Fonecta Finder) ja painetut puhelinluettelot. Fonecta -konsernilla on liiketoimintaa Suomessa ja Ranskassa. Sen palveluksessa on noin 980 henkilöä, joista lähes 600 Suomessa. Vuonna 2002 konsernin Pro forma liikevaihto oli 91,3 miljoonaa euroa ja tilikauden tulos 3,2 miljoonaa euroa. www.fonecta.fi FONECTA OY, KOTIPAIKKA: HELSINKI, ELIMäENKATU 17-19, 00510 HELSINKI, PUH. 020 442 2020, Y-TUNNUS 1626391-3, ALV REK ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/18/20030918BIT00060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/18/20030918BIT00060/wkr0002.pdf