Rovaseudun uusi Puhelinluettelo on ilmestynyt

Rovaseudun uusi Puhelinluettelo on ilmestynyt Rovaseudun paikallisen Puhelinluettelon 2003 julkaisee Fonecta Oy. Posti jakaa uuden Puhelinluettelon asiakkaille viikoilla kolme ja neljä. Rovaseudun Puhelinluettelon painos on noin 31.000 kappaletta tänä vuonna. Määttä on yleisin sukunimi Rovaseudun Puhelinluettelossa. Heitä on 112. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Karjalainen (107), Niemelä (83) ja Sarajärvi (80). Rovaseudun Puhelinluettelo on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee alueella asuvia, vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Se jaetaan kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin Rovaniemen ja Rovaniemen maalaiskunnan alueella. Fonecta toimittaa Puhelinluettelon myös kaikkiin alueen hotelleihin ja majoitusliikkeisiin huonelukumäärän mukaan matkailijoiden käytettäväksi. Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen tuote. Vanhat luettelot voi jättää paperinkeräykseen. Puhelinluettelo on ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien Rovaseudun alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluettelotutkimus, helmikuu 2002). Puhelinluettelon ensimmäisiltä sivuilta löytyvät hätänumerot ja auttavien palveluiden puhelinnumerot, joiden jälkeen on apteekkien yhteystiedot ja aukioloajat sekä tietoja terveyspalveluista. Yritysten tiedot löytyvät Valkosilta Sivuilta aakkosjärjestyksessä ja Keltaisilta Sivuilta toimialaotsikoiden alta. Rovaseudun Puhelinluettelon julkaisija Fonecta on myös Joulupukkisäätiön yhteistyökumppani ja Joulupukin virallinen yhteystietokumppani. Joulupukkisäätiö lahjoittaa vuosittain hyväntekeväisyyteen Joulupukin Lahjan maailman lapsille eli juuri niille, jotka Joulupukkiin eniten uskovat. Vuoden 2002 Joulupukin Lahja luovutetaan Lapin keskussairaalan lasten osastolle osana ultraäänilaitteen hankintaa kevättalvella 2003. Lisätietoja: Aira Mustakangas, aluepäällikkö, Fonecta Oy Puh. 020 442 2500 tai 0400 616852 Sähköposti: aira.mustakangas@fonecta.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/10/20030110BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/10/20030110BIT00010/wkr0002.pdf