Satakunnan uusi Puhelinluettelo on ilmestynyt

Satakunnan uusi Puhelinluettelo on ilmestynyt Satakunnan Puhelinluettelo 2003 on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Luettelon levikki on noin 155 000 kappaletta. Julkaisijoina ovat Fonecta Oy, Lännen Puhelin Oy ja Satakunnan Puhelin Oy. Matkapuhelinnumeroiden määrä painetuissa Puhelinluetteloissa on kasvussa. Uudessa Satakunnan Puhelinluettelossa on jo lähes 20 000 matkapuhelinnumeroa tänä vuonna. Viime vuodesta poiketen luettelon voi noutaa vapaasti julkaisijoiden ilmoittamista noutopaikoista kuittausta vastaan. Tänä vuonna vain Soneran yritys- ja matkapuhelinasiakkaille on postitettu erilliset noutokortit, joita vastaan he saavat Puhelinluettelonsa. Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen tuote. Vanhat luettelot voi viedä paperinkeräykseen. Puhelinluettelo on ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien Satakunnan alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluetteloiden tutkimus, helmikuu 2002). Puhelinluettelossa on paljon muitakin yhteystietoja kuin puhelinnumeroita. Nettihakemisto on yritysten www- ja sähköpostiosoitteiden pikahakemisto. Uuden luettelon karttasivut ovat viimevuotista kattavammat, sillä niihin on lisätty Jämijärven ja Merikarvian kartat. Myös koko Suomen kattava toimipaikkakohtainen postinumeroluettelo on uudistettu. Lisäksi tärkeät hätänumerot on pyritty tuomaan paremmin ja selkeämmin esiin. Virtanen yleisin sukunimi Puhelinluettelossa Virtasia on Satakunnan uudessa Puhelinluettelossa 737. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Mäkelä (612) ja Mäkinen (555). Alueittain Poria ja Raumaa hallitsevat Virtaset kun taas Huittisissa ja Kankaanpäässä on yleisin sukunimi Mäkelä. Lisätietoja: Tuire Suvanto, luettelopäällikkö, Fonecta Oy Puh. 020 442 2420 tai 0400 632 153 Sähköposti: tuire.suvanto@fonecta.com FONECTA OY (ENTINEN SONERA INFO COMMUNICATIONS OY) ON SUOMEN JOHTAVA HAKEMISTOPALVELUYRITYS. FONECTAN OMIA TAI YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN KANSSA TARJOAMIA HAKEMISTOPALVELUITA OVAT KOTI- JA ULKOMAAN NUMEROPALVELUT (ESIMERKIKSI 02 02 02, 118 JA 02 02 08), SÄHKÖISET HAKEMISTOPALVELUT (ESIMERKIKSI FONECTA FINDER JA ZED FINDER) SEKÄ PAINETUT PUHELINLUETTELOT. YHTIö ON SäHKöISTEN JA HENKILöAVUSTEISTEN HAKEMISTOPALVELUJEN MARKKINAJOHTAJA MAAILMAN KEHITTYNEIMMILLä HAKEMISTOPALVELUMARKKINOILLA SUOMESSA. FONECTAN PALVELUKSESSA ON NOIN 980 HENKILöä, JOISTA NOIN 600 SUOMESSA. VUONNA 2001 YHTIöN LIIKEVAIHTO OLI 71 MILJOONAA EUROA JA LIIKETOIMINTA KANNATTAVAA. WWW.FONECTA.FI FONECTA OY, KOTIPAIKKA: HELSINKI, ELIMäENKATU 17-19, 00510 HELSINKI, PUH. 020 442 2020, Y-TUNNUS 1626391-3, ALV REK ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/03/20021203BIT00020/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/03/20021203BIT00020/wkr0002.pdf