Toijala-Valkeakoski puhelinluettelo 2003 on ilmestynyt

Toijala-Valkeakoski puhelinluettelo 2003 on ilmestynyt Fonectan julkaisema Toijala-Valkeakosken paikallinen puhelinluettelo on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Luettelon painosmäärä on 22 400. Matkapuhelinnumeroiden määrä painetuissa puhelinluetteloissa on edelleen kasvussa. Uudessa Toijala- Valkeakoski paikallisluettelossa on jo noin 3 500 matkapuhelinnumeroa. Paikallisluettelo täydentää ajantasaisilla tiedoilla helmikuussa ilmestynyttä Pirkanmaan alueellista puhelinluetteloa. Toijala-Valkeakoski paikallisluettelo on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee alueen asukkaita sekä siellä työskenteleviä ja vierailevia ihmisiä. Luettelo jaetaan ennen juhannusta kotitalouksiin ja yrityksiin Kylmäkoskella, Toijalassa, Urjalassa, Valkeakoskella ja Viialassa. Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen tuote. Vanhat luettelot voi jättää paperinkeräykseen. Puhelinluettelo on ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluetteloiden tutkimus, 2002). Puhelinluettelossa on paljon muitakin yhteystietoja kuin puhelinnumeroita. Toijala-Valkeakoski luettelon alkusivuilla ovat Toijalan, Valkeakosken ja Viialan palvelusivut ja kartat sekä lähi- ja kaukoliikenteen linja-autojen aikatauluja. Yritysten tiedot löytyvät Valkoisilta Sivuilta aakkosjärjestyksessä ja Keltaisilta Sivuilta toimialaotsikoiden alta. Mäkinen on Toijala-Valkeakoski puhelinluettelon yleisin sukunimi. Heitä on yhteensä 148. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Nieminen (144) ja Virtanen (134). Lisätietoja: Ari Hallikas, aluepäällikkö, Fonecta Oy Puhelin: 020 442 2620 Sähköposti: ari.hallikas@fonecta.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/16/20030616BIT00060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/16/20030616BIT00060/wkr0002.pdf