Uudesta Finder-palvelusta saa myös rahanarvoisia etuja

Uudesta Finder-palvelusta saa myös rahanarvoisia etuja Uuden hakusanattoman Finder-palvelun avulla voi selvittää numeron haltijan yhteystiedot lähettämällä puhelinnumeron suuntanumeroineen ilman FIND-hakusanaa tekstiviestinä zedin numeroon 16400. Lisäksi palvelun käyttäjä saa erillisen Fonectan yhteistyökumppanin etuviestin. Ensimmäisinä yhteistyökumppaneina palvelussa ovat mukana Sandrew Metronome, Image Kustannus, Pohjola ja Hesburger. Yhteistyökumppanit tarjoavat Finder-palvelun käyttäjille rahanarvoisia etuja. Esimerkiksi 12. - 24.1. palvelun käyttäjälle lähetetään etuviesti, jota näyttämällä hän saa kahden euron alennuksen elokuvalipusta Sandrew Metronomen kaikissa elokuvateattereissa. Yhteistyökumppanit ovat myös näkyvästi esillä Finder-palvelun lanseerauskampanjassa. Yhteistyökumppaneiden etuviestit vaihtuvat palvelussa säännöllisesti. Asiakkaat voivat tarkistaa Fonectan yhteistyökumppanit ja voimassaolevat edut osoitteesta www.fonecta.fi. Käyttämällä palvelua matkapuhelinasiakas saa yhden etuviestin onnistuneen hakutapahtuman yhteydessä. "Uusi Finder-palvelu on ensimmäisiä suomalaisia yhteystietojen hakupalveluita, jossa mobiilimarkkinointi on suoraan yhdistetty hakutapahtumaan. Se tarjoaa Fonectan yhteistyökumppaneille helpon ja kustannustehokaan tavan tavoittaa nopeasti nuorekas kännykkäsukupolvi ajasta ja paikasta riippumatta. Erillinen etuviesti kulkee kätevästi asiakkaan mukana omassa matkapuhelimessa", kertoo tuotepäällikkö Riku Salminen Fonecta Oy:stä. "Yhteystietojen hakupalvelut ovat suosituimpia lisäarvopalveluita kännykkälogojen ja soittoäänien lisäksi. Olemme markkinajohtaja tekstiviesteihin perustuvissa yhteystietojen hakupalveluissa. Panostamme merkittävästi mobiilimarkkinointiin ja paikannusteknologiaan perustuviin hakupalveluihin, joita on muun muassa jo viime vuonna lanseerattu Etsin- palvelu", jatkaa Salminen. Uutta Finder-palvelua voivat käyttää DNA:n, Radiolinjan, Saunalahden ja Soneran matkapuhelinasiakkaat. Palvelun hinta on 0,67 euroa/haku. Jos matkapuhelinasiakas ei halua etuviestiä, hän voi käyttää Fonectan Finder- palvelua kirjoittamalla FIND-hakusanan ennen haettavaa puhelinnumeroa (0,68 euroa/haku). Lisätietoja: www.fonecta.fi Fonecta Oy, tuotepäällikkö Riku Salminen, puh. 020 442 2265 tai riku.salminen@fonecta.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/12/20040112BIT00270/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/12/20040112BIT00270/wkr0002.pdf