Varkauden uusi puhelinluettelo on ilmestynyt

Varkauden uusi puhelinluettelo on ilmestynyt Varkauden paikallinen puhelinluettelo 2003 on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Fonectan julkaiseman luettelon painosmäärä on noin 25 000 kappaletta tänä vuonna. Matkapuhelinnumeroiden määrä painetuissa puhelinluetteloissa on kasvussa. Uudessa Varkauden puhelinluettelossa on jo lähes 5 000 matkapuhelinnumeroa. Varkauden puhelinluettelo on suosittu ja paljon käytetty yhteystietopaketti, joka täydentää ajantasaisilla tiedoilla lokakuussa ilmestynyttä Pohjois-Savon alueellista puhelinluetteloa. Varkauden puhelinluettelo on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee alueella asuvia, vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Se jaetaan kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin Heinävedellä, Joroisissa, Kangaslammella, Leppävirralla ja Varkaudessa maaliskuun puoliväliin mennessä. Fonecta toimittaa puhelinluetteloita myös alueen hotelleihin ja majoitusliikkeisiin matkailijoiden käytettäväksi. Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen Joutsenmerkki-tuote. Vanhat luettelot voi jättää paperinkeräykseen. Puhelinluettelo on ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien Varkauden alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluettelotutkimus, helmikuu 2002). Puhelinluettelon ensimmäisiltä sivuilta löytyvät hätänumerot, etusetelit, alueen kuntien karttoja ja auttavien palveluiden puhelinnumeroita, joiden jälkeen tulevat ns. Siniset Sivut. Näillä uusituilla palveluoppaan sivuilla on Varkauden kaupungin, terveyskeskuksen ja sairaalan yhteystiedot sekä muita tärkeitä paikallisia yhteystietoja. Yritysten yhteystiedot löytyvät Valkoisilta Sivuilta aakkosjärjestyksessä ja Keltaisilta Sivuilta toimialaotsikoiden alta. Koponen yleisin sukunimi Koponen on yleisin sukunimi Varkauden puhelinluettelossa. Heitä on 264. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Immonen (202), Kinnunen (186), Laitinen (166), Heiskanen ja Räsänen (141). Kolmenkymmenenkuuden nen - päätteisen sukunimen jälkeen savolaisaatelin jonon katkaisi Kolari (28). Yleisimmät puhelinluettelossa olevat ammattinimikkeet ovat tänä vuonna maanviljelijä (mv.), teknikko (tekn.) ja rouva (rva). Lisätietoja: Ari Hallikas, aluepäällikkö, Fonecta Oy Puhelin 020 442 2620 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/04/20030304BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/04/20030304BIT00010/wkr0002.pdf