Fordprotect tarjoaa uusille autoille räätälöidyn käyttöturvan

Fordprotect tarjoaa uusille autoille räätälöidyn käyttöturvan Ford myöntää valmistamilleen 1.1.2002 jälkeen rekisteröidyille autoille kahden vuoden takuun ilman kilometrirajoitusta. Uuden auton ostaja voi lisäksi hankkia tälle takuulle "jatkoaikaa" Fordprotect-käyttöturvan ansiosta. Uusi käyttöturva suojaa yllättäviltä korjauskustannuksilta - myös ulkomaanmatkoilla. Asianmukainen huoltohistoria ja voimassa oleva fordprotect-käyttöturva lisäävät myös auton jälleenmyyntiarvoa. Uuden auton hankkija voi joko ostohetkellä tai vuoden kuluessa ostotapahtumasta hankkia autolleen uuden fordprotect-käyttöturvan. Tämä käyttöturva on voimassa auton oman takuun lisäksi sopimuksen mukaan kolmannen vuoden tai neljännen vuoden ajan tai räätälöityyn kilometrimäärään asti. Huolettomia kilometrejä ja huomionarvoisia etuja Uusi fordprotect tarjoaa turvan yllättäviä korjauskustannuksia vastaan Ford-liikkeissä niin koti-Suomessa kuin ulkomaanmatkoilla, lähes kaikkialla Euroopassa. Fordprotect on hyvä valinta myös tulevaisuutta ajatellen. Kun auto on asianmukaisesti huollettu ja siinä on voimassa oleva fordprotect- käyttöturva, otetaan nämä huomioon auton jälleenmyyntiarvossa. Ostaja, jolle jäljellä oleva sopimus siirtyy auton mukana, puolestaan hyötyy huolletun auton tarjoamasta ajonautinnosta. Hän voi myös luottaa autoonsa, sillä sopimus turvaa myös vaihto-auton tahattomat kulut aina päättymiseensä asti. Lisätietoja: Oy Ford Ab, tiedotusosasto, puh: (09) 351 700, faksi: (09) 374 3081 Lehdistökuvat ja -tiedotteet: www.media.ford.com Ford Motor Company täyttää 100 vuotta 16.6.2003. Ford Motor Company on maailman toiseksi suurin autonvalmistaja. Sillä on noin 335 000 työntekijää maailmassa ja se toimii 200 eri markkina- alueella. Fordin tuotemerkkejä ovat Fordin lisäksi Aston Martin, Jaguar, Land Rover, Lincoln, Mazda, Mercury ja Volvo. Autoalan rahoituspalveluja tarjoaa Ford Credit, huoltopalveluja Quality Care ja Kwik-Fit ja autonvuokrauspalveluja Hertz, jotka kaikki ovat Ford Motor Companyn omistamia yhtiöitä. Ford Motor Companyn kotipaikka on Dearborn, Michigan, USA. Lisätietoja osoitteesta: http://www.ford.com. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/18/20020618BIT00770/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/18/20020618BIT00770/wkr0002.pdf