Foreca avaa uuden henkilökohtaista palvelua tarjoavan sääpalvelunumeron

Report this content

Foreca avaa uuden henkilökohtaista palvelua tarjoavan sääpalvelunumeron Forecan Meteorologi palvelee henkilökohtaisesti numerossa 0600 411 411. Numerosta saa tuoreimmat ja tarkimmat sääennusteet joka päivä kello 7-21 välisenä aikana. Sääennusteet pohjautuvat Forecan kehittämään erittäin tarkkaan paikallisia ennusteita tuottavaan säämalliin ja osaavien meteorologien jatkuvaan säätilanteen seurantaan. Forecan Meteorologi antaa henkilökohtaisen räätälöidyn sääennusteen esimerkiksi grillijuhliin, vesiliikenteeseen, lomakohteeseen tai vaikkapa kattomaalaukseen. Numero palvelee niin ammattikäyttäjiä kuin vapaa-ajan tarpeita Suomen ja maailman säähän liittyvissä kysymyksissä. Meteorologilta saa tietoa sadealueiden kehittymisestä, pilvisyydestä, lämpötiloista, tuulesta ja muista sääilmiöistä. Palvelun hinta on 2,95 €/min+pvm. Lisätietoja Annette Saarinen Myyntijohtaja puh 040 5566 537 FORECA OY Foreca Oy on Pohjoismaiden suurin yksityinen sääpalveluyritys. Yhtiö tuottaa tehokkaasti, joustavasti ja asiakaslähtöisesti korkeatasoisia ja innovatiivisia sääpalveluita kotimaisille ja kansainvälisille markkinoille. Vuonna 1996 perustettu Foreca on saavuttanut Suomessa nopeasti vahvan aseman modernina ja luotettavana sääpalvelutoimittajana. Voimakkaasti kasvava ja kansainvälistyvä Foreca avasi ensimmäisen ulkomaantoimipisteensä Ruotsiin keväällä 2001. Kuluvan vuoden aikana yhtiö laajentaa toimintaansa Eurooppaan. Foreca tunnettiin aikaisemmin nimellä Weather Service Finland. Tammikuuhun 2001 ajoittunut nimenvaihdos on osa yhtiön kansainvälistymisprosessia. Uusi nimi tulee englannin kielisestä sanasta forecast, ennustaa. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/18/20020618BIT00210/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/18/20020618BIT00210/wkr0002.pdf