Forenom avaa huomenna huoneistohotellin Raaheen

Forenom avaa uusimman Aparthotellinsa Raaheen keskiviikkona 1.6.2016. Huoneistohotelli palvelee sekä Raahen lähialueen hankkeissa työskenteleviä että matkailijoita, joita erityisesti Raahen valinta Vuoden 2015 matkailukohteeksi tuo alueelle. Uuden huoneistohotellin perustamisessa on käytetty nimenomaan paikallista osaamista ja sen sisustus on kunnianosoitus Raahen historialle; jokaisessa huoneessa on seinän kokoinen kuva Vanhasta-Raahesta.

”Uudessa huoneistohotellissa on 29 persoonallista täysin peruskorjattua huonetta, 50 uutta sänkyä puhtailla liinavaatteilla sekä kaakeloidut kylpyhuoneet tukankuivaajalla varustettuna. Kaiken lisäksi kaksi Forenomilaista mahtuu kävelemään käytävällä rinnakkain!” kertoo Forenomin Oulun projektipäällikkö Aarno Annola. Hän jatkaa: ”Huoneistohotellissa käymään päässeet yhteistyökumppanit ovat ihastuneet huoneistohotelliimme sekä Konditoria Tiina-Elinan sämpylöihin ja lounaaseen, joka on yhteistyökumppanimme aamupalan tarjoilussa.”

Uuden huoneistohotellin suunnittelussa ja remontoinnissa on käytetty runsaasti paikallista osaamista. Hotellin väliovet on valmistanut perheyritys Korsu Ovet Oy, ulko-ovet ja metalliset kaiteet Hesec Ky, huoneiden kiinteät kalusteet Pattijoen Kalustetekniikka, ja yhteiskeittiöt Keittiökeidas Oy. Kuvatapetit huoneisiin on toimittanut Raahen Painopiste. Rakennustöistä on vastannut Rakennusliike Rakennus Impola Oy, maalaus- ja tasoitetöistä t:mi Tasoite ja maalaus A Hyväri, sähkötöistä Kuusisalo Oy sekä putkitöistä Greenpipe Oy. Hotellin vartioinnista vastaa paikallinen Raahen Turvallisuus-Vartiointi Ky ja siivouspalveluista Raahen Monisiivous Oy. Kohteen sisustuksen on suunnitellut ja Raahen valokuvat ottanut Jenni Ala-Mattila. ”Raahessa on ollut ilo työskennellä. Täällä viranomaisten kanssa asiointi on ollut jämäkkää ja joustavaa.” tiivistää Annola.

Toimittajilla on mahdollisuus projektipäällikkö Aarno Annolan ja aluevastaava Tani Heikkisen opastuksella tutustua uuteen huoneistohotelliin tiistaina 31.5. ja keskiviikkona 1.6. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule katsastamaan kohteemme paikan päälle!

Yleisölle avoimia ovia vietetään perjantaina 3.6. klo 12-16. Tervetuloa!

Aarno Annola

Projektipäällikkö

Olemme johtava suomalainen majoitus- ja relocationratkaisuja tarjoava yritys. Järjestämme yritysasiakkaiden työntekijöiden majoituksen ja autamme kansainvälisten työntekijöiden kotiutumisessa Suomessa tai ulkomailla. Uniikin konseptimme avulla olemme tuoneet vuokra-asunto- ja hotellimarkkinoiden rinnalle monipuolisia palveluja ja luoneet uudenlaista joustoa eri pituisiin majoitustarpeisiin sekä yrityksille että yksityisille asiakkaille. Tuoteperheeseemme kuuluu Forenom Apartments, Forenom Aparthotels sekä Forenom Hostels.