Forenom jatkaa omenoiden keräämistä - jo neljäs Omenahotelli Forenomille

Forenom on vuokrannut nykyisin Omenahotellin käytössä olevat tilat Oulun keskustan Pakkahuoneenkadulta. Aikaisemmin Forenom on poiminut omenoita myös Lahdesta, Tampereelta ja Helsingistä.

Uusi huoneistohotelli avautuu kahdessa vaiheessa: 1.9 otetaan käyttöön jo osa huoneista, koko kapasiteetti saadaan asiakkaiden käyttöön 1.11. ”Tämä on erittäin hyvä ja palvelutasoamme lisäävä elementti Ouluun. Nyt meillä on myös ydinkeskustassa loistava, huippukuntoinen kiinteistö, jossa asiakkaita on ilo palvella. Toivotammekin kaikki uudet ja vanhat asiakkaat tervetulleeksi tutustumaan uuteen kohteeseen, kun remontit on saatu valmiiksi” toivottaa Forenomin Oulun aluepäällikkö Ilkka Luukkonen.

Forenomilla on Oulussa entuudestaan 70 kalustettua huoneistoa sekä 36 huoneen Aparthotel Rautatienkadulla. Lisää kapasiteettia otetaan koko ajan. ”Uuden huoneistohotellin myötä pystymme jatkossa vastaamaan entistä laajemmin asiakkaidemme tarpeisiin” tiivistää Forenomin toimitusjohtaja Johannes Kangas.

Uusi majoituskohde tulee kuulumaan Forenomin Aparthotel-konseptiin. Konseptissa on mahdollisuus asua myös pidempään, koska jokaisessa huoneessa on esim. jääkaappi, mikro, sekä kahvinkeitin. Uudessa huoneistohotellissa on 123 huonetta ja tarjontaan tulee sisältymään Business Studios -huoneita, perhehuoneita sekä hostel-huoneita mahdollisuuksien mukaan. Huoneistohotelli on korkeatasoinen ja se sijaitsee uuden Kallioparkin päällä ja uuden kauppakeskus Valkean kanssa samassa korttelissa. Uuden kohteen nimeä ei ole vielä päätetty. ”Ehkä tästä nyt ei kuitenkaan päärynää tule” naurahtaa Kangas pilke silmäkulmassaan.

Forenom on johtava suomalainen majoitus- ja relocation-ratkaisuja tarjoava yritys, jolla on Suomessa kaikkiaan yli 2000 valmiiksi kalustettua asuntoa sekä useita huoneistohotelleja ja hostelleja 30 eri paikkakunnalla. Forenom haluaa haastaa tavallista hotellitoimialaa tarjoamalla kodinomaista asumista huomioiden asiakkaidensa eri elämäntilanteet. Visiona on olla Pohjois-Euroopan vahvin yritysmajoittaja.

Forenomin toimitusjohtaja Johannes Kangas

johannes.kangas@forenom.fi