Jokerit ja Forenom yhteistyöhön

Jokerit ja seuran pitkäaikaisen majoituskumppani Kotihotellin kanssa yhdistynyt Forenom ovat solmineet KHL-kautta 2016-17 koskevan yhteistyösopimuksen. Jokereiden ulkomaalaispelaajat majoittuvat yrityksen asunnoissa pelikauden ajan.

Forenom osti Kotihotellin viime kesänä ja erinomaisesti sujunut yhteistyö sai nopeasti jatkoa neuvotteluissa. Jokereiden tavoitteena on olla Euroopan paras seura, kun puhutaan pelaajien olosuhteista niin hallilla kuin siviilielämässä. Forenom taas tähtää Pohjois-Euroopan merkittävimmäksi yritysmajoittajaksi vuoteen 2020 mennessä.

-Tavoitteemme ovat linjassa toistensa kanssa ja oli luontevaa, että yhteistyömme saa jatkoa nyt Forenomin kanssa. Jokereille on äärimmäisen tärkeää, että pelaajat voivat keskittyä seurassa vain pelaamiseen. Pelaajat haluavat tuntea olonsa kotoisaksi ja Forenomin ansiosta se on mahdollista, sanoo Jokereiden myyntijohtaja Juha Kuusla.

-Pelaajilta on tullut paljon positiivista palautetta siitä, miten asumisasiat on tähän asti hoidettu. Hienoa, että pystymme jatkamaan tästä ja jalostamaan yhteistyötä vieläkin toimivammaksi. Uusia pelaajia on jälleen tulossa myös ulkomailta, joten kaiken pitää olla valmista heinäkuussa, kertoo puolestaan Jokereiden GM Jari Kurri.

Kotihotelli oli Jokereiden majoituskumppani useita vuosia, joten yhteistyöllä on pitkät perinteet. Forenom pääsee jatkamaan hyvältä pohjalta ja tavoitteena on yhä kehittää toimintaa. Jääkiekossa on yleistä, että pelaajat vaihtavat seuraa vuoden tai kahden välein, jolloin uuteen ympäristöön sopeutuminen halutaan tehdä mahdollisimman luontevaksi.

-Meille on iso kunniakysymys, että pystymme olemaan mukana täyttämässä Jokereiden lupausta olla Euroopan parhaiten pelaajistaan huolehtiva seura. Forenom varmistaa, että kotioloissa kaikesta on huolehdittu viimeisen päälle ja että pelaajat voivat aidosti todeta Jokereiden olevan mantereen kilpailukykyisin ja houkuttelevin vaihtoehto, sanoo Forenom Suomen johtaja Jussi Saarinen

Forenom on johtava suomalainen majoitus- ja relocationratkaisuja tarjoava yritys. Se järjestää yritysasiakkaiden työntekijöiden majoituksen ja auttaa kansainvälisten työntekijöiden kotiutumisessa Suomessa tai ulkomailla. Uniikin konseptin avulla Forenom on tuonut vuokra-asunto- ja hotellimarkkinoiden rinnalle monipuolisia palveluja ja luonut uudenlaista joustoa eripituisiin majoitustarpeisiin sekä yrityksille että yksityisille asiakkaille.

Forenom tarjoaa yli 2000 valmiiksi kalustettua asuntoa, useita huoneistohotelleja sekä hostelleja ympäri Pohjoismaiden. Forenom on Barona Groupin vuodesta 2001 toiminut tytäryhtiö, alansa markkinajohtaja Pohjoismaissa sekä suurimpia Euroopassa. Forenom palvelee vuosittain yli 6000 yritysasiakasta ja yrityksen tiloissa majoittuu noin 50 000 ihmistä vuosittain.

Lisätiedot:

Jussi Saarinen | Johtaja | Forenom Finland
358 442106864 |  jussi.saarinen@forenom.fi

Olemme johtava suomalainen majoitus- ja relocationratkaisuja tarjoava yritys. Järjestämme yritysasiakkaiden työntekijöiden majoituksen ja autamme kansainvälisten työntekijöiden kotiutumisessa Suomessa tai ulkomailla. Uniikin konseptimme avulla olemme tuoneet vuokra-asunto- ja hotellimarkkinoiden rinnalle monipuolisia palveluja ja luoneet uudenlaista joustoa eri pituisiin majoitustarpeisiin sekä yrityksille että yksityisille asiakkaille. Tuoteperheeseemme kuuluu Forenom Apartments, Forenom Aparthotels sekä Forenom Hostels.