IF ON LASTEN JA LINNANMÄEN YSTÄVÄ

IF VAHINKOVAKUUTUSYHTIÖ OY LEHDISTÖTIEDOTE 27.4.2004 IF ON LASTEN JA LINNANMÄEN YSTÄVÄ If Vahinkovakuutusyhtiö tukee Lasten Päivän Säätiötä ja on siten yksi Linnanmäen neljästä pääsponsorista tänä vuonna. If-konsernin varatoimitusjohtajan Hannu Kokkosen mukaan Linnanmäen valinta sponsorointikohteeksi soveltuu hyvin Ifin tavoitteisiin lisätä painopistettä yhteiskunnalliseen sponsorointiin. - Sponsoroinnilla lisäämme Ifin tunnettuutta ja vahvistamme yrityskuvaamme. Johtavana vahinkovakuuttajana ja liikennevakuuttajana haluamme toimia turvallisemman yhteiskunnan puolesta, Hannu Kokkonen kertoo. - Erilaisia hankkeita eri Pohjoismaissa tukemalla edistämme omalta osaltamme lasten ja nuorten myönteistä kehitystä ja vastuuntuntoa. Lasten Päivän Säätiön valinta suomalaiseksi kohteeksemme tukee hyvin konsernin sponsorointistrategiaa, Kokkonen lisää. Lasten Päivän säätiö on yleishyödyllinen säätiö, joka kerää varoja lastensuojelutyöhön ylläpitämällä Linnanmäen huvipuistoa. Lastensuojelutyön tukemisen ohella säätiön tavoitteena on tarjota kaikenikäisille lapsille iloista ajanvietettä. - Lisäksi Ifillä on pitkät, vuosikymmenten perinteet Linnanmäen riskien hallinnassa ja vakuuttamisessa. Vakuutusturva sisältää Linnanmäen henkilöstön ja toiminnan vakuutukset, Hannu Kokkonen. If näkyy tänä kesänä monin eri tavoin Linnanmäellä. Huvipuiston laitteista Lohikäärme (Dragon) ja Rekkaralli ovat saaneet uuden If- ilmeen. Laitteiden kävijämäärän perusteella If lahjoittaa varoja Lasten Päivän säätiölle. - Näin If on mukana tukemassa keräystä, jolla edistetään säätiön tekemää arvokasta lastensuojelutyötä, Kokkonen lisää. If Vahinkovakuutusyhtiöllä on Linnanmäellä tänä kesänä myös palosammutusaiheinen peli, johon perheen pienimmät voivat osallistua. Lauantaina 22.5.2004 vietetään Linnanmäellä iloista If-päivää, jolloin huvipuistoon kutsutaan Invalidiliiton ja Pelastakaa Lapset ry:n lapsi- ja nuorisojäseniä perheineen sekä Mannerheimin Lastensuojeluliiton vapaaehtoistoimijoita perheineen. Lapsiperheiden ja nuorten tukemisen ohella If on Suomen Urheiluliiton pääyhteistyökumppani ja Suomen Kansallisoopperan yhteistyökumppani yhdessä Sammon ja Varman kanssa. - Tulevana kesänä If on näkyvästi esillä ensin Naisten Kympillä, maratoneilla sekä Kalevan Kisoissa. Tänä vuonna tämä yleisurheilun kotimainen päätapahtuma pidetään Vaasassa 30.7.-1.8. Syksyllä on perinteinen Suomi-Ruotsi-maaottelu, joka tänä vuonna kisataan Göteburgissa. Ruotsissa vahinkovakuutuskonserni Ifin sponsorointikohteita ovat tennis, yleisurheilu sekä huumausaineita ja väkivaltaa vastustava toiminta ja Norjassa musiikki, huumausaineiden vastainen toiminta sekä jalkapallo. LISÄTIEDOT: viestintäpäällikkö Anja Talasmo, puh. 010 514 4027, 0500 507 793, anja.talasmo@if.fi, www.if.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/27/20040427BIT00260/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/27/20040427BIT00260/wkr0002.pdf