IF ON LASTEN JA LINNANMÄEN YSTÄVÄ MYÖS ENSI VUONNA

IF VAHINKOVAKUUTUSYHTIÖ OY 19.10.2004 IF ON LASTEN JA LINNANMÄEN YSTÄVÄ MYÖS ENSI VUONNA If Vahinkovakuutusyhtiö jatkaa Lasten Päivän Säätiön tukemista ja on siten yksi Linnanmäen pääsponsoreista myös ensi vuonna.Uuden yhteistyösopimuksen allekirjoittivat tänään Lasten Päivän Säätiön toimitusjohtaja Risto Räikkönen sekä If Vahinkovakuutusyhtiöstä toimitusjohtaja Hannu Kokkonen ja johtaja Paula Salonen.Toimitusjohtaja Hannu Kokkosen mukaan Linnanmäki sopii erinomaisesti Ifin yhteiskunnalliseen sponsorointiin myös jatkossa. - Ifissä haluamme sponsorointiyhteistyössämme "mennä pintaa syvemmälle" tukemalla pehmeitä arvoja ja arvokasta lastensuojelutyötä. Johtavana vahinkovakuuttajana ja liikennevakuuttajana haluamme olla edistämässä lasten, nuorten sekä perheiden turvallisuutta ja samalla myönteistä kehitystä ja vastuuntuntoa. Samalla voimme olla mukana tarjoamassa lapsiperheille ja nuorille hauskaa ja virkistävää yhdessäoloa Linnanmäellä, Hannu Kokkonen kertoo. Yleishyödyllinen Lasten Päivän Säätiö kerää varoja lastensuojelutyöhön ylläpitämällä Linnanmäen huvipuistoa. Lastensuojelutyön tukemisen ohella säätiön tavoitteena on tarjota kaikenikäisille lapsille iloista ajanvietettä. Pehmeiden arvojen tukeminen voi Kokkosen mukaan ilmetä aina paikallisten juniorijalkapallojoukkueiden paitojen hankinnasta esimerkiksi yhteistyöhön huumeita ja väkivaltaa vastustavien lasten- ja nuorisosuojelujärjestöjen kanssa. Näitä kohteita If sponsoroi muissa Pohjoismaissa. - Iloksemme voimme vielä näin kävijämäärältään ennätyksellisen kesäkauden jälkeenkin kartuttaa Lasten Päivän Säätiön tiliä. Kun viime keväänä Linnanmäki avasi porttinsa, lupasimme lahjoittaa jokaisesta nimikkolaitteessamme käyneestä vielä 10 senttiä Lasten Päivän Säätiölle. Iloksemme peräti 269 118 lasta lensi Lohikäärmeen selässä ja ajoi Rekkarallia Ifin nimikkolaitteissa, Kokkonen kertoo. - Jokainen kävijä on osaltaan ollut mukana kartuttamassa keväistä lahjoituslupaustamme, joka konkretisoituu tänään myös kooltaan näyttävän 27 000 sekin luovuttamiseen, Hannu Kokkonen kiittää. - Samalla kun voimme olla mukana edistämässä lasten ja lapsiperheiden turvallisuutta, teemme työtä joka päivä yhtiössämme vakuuttamisen perusidean puolesta eli mahdollisimman laajan turvan tarjoamisessa kodeille, yrityksille ja yhteisöille. Ifillä onkin pitkät perinteet Linnanmäen henkilöriskien ja toiminnan hallinnassa sekä vakuuttamisessa, toimitusjohtaja Hannu Kokkonen toteaa. - Haluan Ifin puolesta kiittää Lasten Päivän Säätiötä ja Linnanmäkeä erittäin hyvästä yhteistyöstä päättyneellä kaudella. Tästä on hyvä jatkaa sekä taloudellista tukemista tänään allekirjoitettavalla uudella sopimuksella että käytännön yhteistyötä tulevana kautena, Hannu Kokkonen sanoo. If on johtava vahinkovakuuttaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön markkinaosuus on Suomessa noin 32 prosenttia. Konsernin noin 3,8 miljoonaa asiakasta 1,1 miljoonaa on Suomen Ifin vastuulla. Henkilöstön määrä on noin 6 800, joista noin 2200 palvelee Ifin asiakkaita Suomessa. Vuonna 2003 konsernin maksutulo oli 4,3 miljardia euroa. If on Sammon tytäryhtiö. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=49134 LISÄTIEDOT: Lasten Päivän Säätiö, toimitusjohtaja Risto Räikkönen, puh. 050 64 291 If Vahinkovakuutusyhtiö, viestintäpäällikkö Anja Talasmo, puh. 010 514 4027, 0500 507 793, anja.talasmo@if.fi, www.if.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/19/20041019BIT00130/wkr0001.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/19/20041019BIT00130/bild.html Kuvia