Katarina Mohlin viestintäjohtajaksi Ifiin

Lehdistötiedote 2004-06-22 Katarina Mohlin viestintäjohtajaksi Ifiin Katarina Mohlin on nimitetty Vakuutuskonserni Ifin viestintäjohtajaksi. Hän tulee Ifiin Punaisesta Rististä, jossa hän on toiminut viestintäjohtajana Ruotsissa ja viimeksi vastannut Kansainvälisen Punaisen Ristin ja Punaisen Puolikuuyhdistyksen yhteiskuntavastuuasioista Genevessä. Katarina Mohlin on aikaisemmin toiminut markkinointi- ja tiedotusjohtajana Skandiassa, Teliassa, Pharmaciassa ja Absolut Vodka -yhtiössä. Viestintäjohtajan toimi on uusi ja siihen sisältyy vastuu liikemerkin rakentamisesta, markkinoinnista ja sponsoroinnista sekä sisäisestä ja ulkoisesta tiedottamisesta. Katarina Mohlinista tulee Ifin johtoryhmän jäsen. - Olen iloinen siitä, että olemme onnistuneet rekrytoimaan ammattitaitoisen henkilön, jolla on paljon kokemusta markkinoinnista ja viestinnästä sekä elinkeinoelämän alalta että humanitaarisesta järjestöstä. Uudella toimella vahvistamme liikemerkkimme tunnettuutta ja markkina-asemaamme, sanoo Ifin konsernijohtaja Torbjörn Magnusson. Torbjörn Magnusson, toimitusjohtaja ja konsernijohtaja Puhelin: + 46 8 788 11 07 Katarina Mohlin Puhelin: +41-79-481 21 25 If on Pohjoismaiden johtava vahinkovakuuttaja, jolla on noin 3,8 miljoonaa asiakasta Pohjoismaissa ja Baltiassa Vakuutusmaksutulo oli 39 miljardia Ruotsin kruunua (4,3 Mrd euroa) vuonna 2003 ja henkilöstön määrä 7000. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/22/20040622BIT00330/wkr0001.pdf