• Fortaco Group/

Fortaco Group Holdco Oyj:n 75 miljoonan euron vakuudellisen joukkovelkakirjalainan listalleottoesite saatavilla; listalleottohakemus jätetty

Fortaco Group Holdco Oyj, Pörssitiedote, 23.5.2023 klo 16.00

Fortaco Group Holdco Oyj ("Yhtiö") on 22.7.2022 laskenut liikkeeseen 75 miljoonan euron suuruisen vakuudellisen joukkovelkakirjalainan ("Joukkovelkakirjalaina"). Joukkovelkakirjalainan ehtojen mukaisesti Yhtiön tulee hakea Joukkovelkakirjalainan listalleottoa Nasdaq Helsinki Oy:n joukkovelkakirjalainojen listalle.

Finanssivalvonta on tänään hyväksynyt Joukkovelkakirjalainan listalleottoesitteen ("Listalleottoesite"). Listalleottoesite on saatavilla englanninkielisenä Yhtiön internetsivuilta osoitteesta investors.fortacogroup.com. Listalleottoesitteen tiivistelmä on käännetty suomen kielelle.

Yhtiö on tänään jättänyt hakemuksen Joukkovelkakirjalainan listaamiseksi Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämälle joukkovelkakirjalainojen listalle. Kaupankäynnin Joukkovelkakirjalainalla odotetaan alkavan 25.5.2023 kaupankäyntitunnuksella "FORJVAIH27".

Pareto Securities AB toimi järjestäjänä Joukkovelkakirjalainan liikkeeseenlaskun yhteydessä.

Lisätietoja:

FORTACO GROUP HOLDCO OYJ

Kimmo Raunio

Talousjohtaja, varatoimitusjohtaja

kimmo.raunio@fortacogroup.com

Jakelu:

www.fortacogroup.com

Fortaco on Euroopan johtava, strateginen kumppani raskaiden työkoneiden ja meriteollisuuden laitevalmistajille. Tuotetarjontaan kuuluvat työkoneiden ohjaamot, teräsrakennekomponentit ja laitekokoonpanot. Fortacon Teknologiayksikkö tarjoaa suunnittelu- ja tuotekehityspalveluita, kuten muotoilun, suunnittelun ja projektinjohdon aina prototyypin valmistukseen saakka. Teknologiakehitys- ja tuotantoyksiköt sijaitsevat useissa Euroopan maissa sekä Aasiassa ja palvelevat globaaleja asiakkaitamme. Lue lisää www.fortacogroup.com.