• Fortaco Group/

Fortaco Group Holdco Oyj:n vakuudellisen joukkovelkakirjalainan 27,5 miljoonan euron lisäerän listalleottoesite saatavilla; listalleottohakemus jätetty

Fortaco Group Holdco Oyj, Pörssitiedote, 23.8.2023 klo 16.00

Fortaco Group Holdco Oyj ("Yhtiö") laski 22.7.2022 liikkeeseen 75 miljoonan euron suuruisen vakuudellisen joukkovelkakirjalainan ("Joukkovelkakirjalaina"), joka on sittemmin otettu kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n joukkovelkakirjalainojen listalla kaupankäyntitunnuksella "FORJVAIH27". Yhtiö on 3.7.2023 laskenut liikkeeseen 27,5 miljoonan euron määrästä lisää velkakirjoja Joukkovelkakirjalainan ehtojen puitteissa ("Lisävelkakirjat"). Joukkovelkakirjalainan ehtojen mukaisesti Yhtiön tulee hakea Lisävelkakirjojen listalleottoa Nasdaq Helsinki Oy:n joukkovelkakirjalainojen listalle.

Finanssivalvonta on tänään hyväksynyt Lisävelkakirjojen listalleottoesitteen ("Listalleottoesite"). Listalleottoesite on saatavilla englanninkielisenä Yhtiön internetsivuilta osoitteesta investors.fortacogroup.com. Listalleottoesitteen tiivistelmä on käännetty suomen kielelle.

Yhtiö on tänään jättänyt hakemuksen Lisävelkakirjojen listaamiseksi Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämälle joukkovelkakirjalainojen listalle. Kaupankäynnin Lisävelkakirjoilla odotetaan alkavan 25.8.2023 samalla kaupankäyntitunnuksella "FORJVAIH27" kuin Joukkovelkakirjalainalla.

Pareto Securities AB toimi järjestäjänä Lisävelkakirjojen liikkeeseenlaskun yhteydessä.

Lisätietoja:

FORTACO GROUP HOLDCO OYJ
Kimmo Raunio
Talousjohtaja, varatoimitusjohtaja
kimmo.raunio@fortacogroup.com

Jakelu:
www.fortacogroup.com

Fortaco Group

Fortaco on johtava strateginen kumppani raskaiden työkoneiden ja meriteollisuuden laitevalmistajille. Tuotetarjontaan kuuluvat nollapäästöiset ratkaisut, teknologiapalvelut, laitekokoonpanot, työkoneiden ohjaamot ja teräsrakennekomponentit. Teknologiakehitys- ja tuotantoyksiköt sijaitsevat useissa Euroopan maissa sekä Aasiassa ja palvelevat globaaleja asiakkaitamme. Lue lisää www.fortacogroup.com.