Korjaus: Fortaco Group Holdco Oyj:n osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2023 (tilintarkastamaton, IFRS)

Fortaco Group Holdco Oyj, Pörssitiedote, 1.12.2023 klo 17.00

Tämä on korjaus Fortaco Group Holdco Oyj:n 29.11.2023 klo 20:30 julkistamaan osavuosikatsaukseen ajalta tammi-syyskuu 2023.

Osavuosikatsauksen tammi-syyskuu 2023 sivun 11 taulukossa ”Konsernin rahavirtalaskelma” on kohdissa ”Investoinnit aineellisiin ja aineettomiin hyödykkeisiin” sekä ”Vakuustalletuksen käyttö” ilmoitettu virheelliset luvut 19 2023 ja 79 2023 osalta. Oikea luku Investoinnit aineellisiin ja aineettomiin hyödykkeisiin 19 2023 osalta on -6 763 tuhatta euroa ja 79 2023 osalta -2 928 tuhatta euroa. Oikea luku Vakuustalletuksen käyttö 19 2023 osalta on 5 400 tuhatta euroa ja 79 2023 osalta 3 200 tuhatta euroa. Virheet koskevat ainoasta kyseisiä lukuja, eikä konsernin rahavirtalaskelman summariveillä ole muutoksia.

Korjattu osavuosikatsaus on tämän tiedotteen liitteenä.

Talousjohtaja, varatoimitusjohtaja Kimmo Raunio

kimmo.raunio@fortacogroup.com

investors.fortacogroup.com

Fortaco on Euroopan johtava strateginen kumppani raskaiden työkoneiden ja meriteollisuuden laitevalmistajille, jolla on korkealaatuinen tuotetarjonta, kuten nollapäästöratkaisut ja teknologia, työkoneiden ohjaamot, hitsatut teräskomponentit sekä kokoonpanopalvelut. Fortaco Groupin liiketoimintayksiköt ja teknologiakehitys sijaitsevat useissa Euroopan maissa sekä Aasiassa ja palvelevat globaaleja asiakkaita. www.fortacogroup.com