Fortum Espoo Oyj:n tiedote: KHT Stig-Erik Haga uskotuksi mieheksi lunastusmenettelyssä

Pörssitiedote

Fortum Oyj:n tytäryhtiö Fortum Espoo Oyj on tänään julkistanut oheisen, liitteenä olevan tiedotteen. Fortum Oyj Carola Teir-Lehtinen Viestintäjohtaja Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet LIITE FORTUM ESPOO OYJ PÖRSSITIEDOTE 6.7.2006 KHT Stig-Erik Haga uskotuksi mieheksi lunastusmenettelyssä Espoon käräjäoikeus on Fortum Espoo Oyj:n hakemuksesta määrännyt KHT Stig-Erik Hagan uskotuksi mieheksi (edunvalvojaksi) valvomaan poissaolevien osakkeenomistajien etua osakeyhtiölain 14 luvun 19 §:n ja 16 luvun 5 §:n mukaisessa Fortum Espoo Oyj:n vähemmistöosakkeiden lunastusmenettelyssä. Uskotun miehen yhteystiedot ovat osakkeenomistajien saatavilla Fortum Espoo Oyj:stä (Seppo Karvonen, puh. 020 520 5803) tai kaupparekisteristä sen jälkeen kun uskotun miehen määräys on rekisteröity kaupparekisteriin. Fortum Espoo Oyj Timo Karttinen Toimitusjohtaja Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet