Fortum espoolaisen FC Hongan pääyhteistyökumppaniksi

Lehdistötiedote

Fortum ja espoolainen jalkapalloseura FC Honka ovat tehneet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen. Fortum on ensimmäistä kauttaan Suomen ylimmällä sarjatasolla Veikkausliigassa pelaavan FC Hongan pääyhteistyökumppani vuosina 2006 - 2008. Huippujalkapallon lisäksi Hongalla on vahva panos nuorisokasvatustyössä ja yhteiskuntavastuullisessa toiminnassa. Se tukee muun muassa Haukilahden lukion jalkapallolinjaa ja Espoon jalkapalloakatemiaa sekä on mukana maailman suurimman juniorijalkapalloturnauksen, Helsinki Cupin, järjestelyorganisaatiossa. Joukkueella on myös Rinnekotisäätiössä oma kummikoti. Fortum tukee Hongan toimintaa laajalla rintamalla, erityisesti Espoon juniori- ja vammaistyö ovat tärkeitä kohteita. "Yhteinen tavoitteemme on tukea espoolaista identiteettiä tarjoamalla urheilun kautta positiivisia elämyksiä hyvin erilaisille kohderyhmille paitsi huippujalkapallon myös nuoriso- ja vammaistyön kautta. FC Hongan nouseminen tällä kaudella Veikkausliigaan on myös hieno asia. Se toimii loistavana kannustimena nuorille", sanoo Fortumin brändijohtaja Susanna Serlachius-Pressler. Fortum Oyj konserniviestintä Lisätietoa: Susanna Serlachius-Pressler, brändijohtaja, Fortum Oyj, 050 452 5226 Fortum on Pohjoismaiden ja Itämeren alueen johtavia energiayhtiöitä. Toimintaamme kuuluu sähkön ja lämmön tuotanto, myynti ja jakelu, voimalaitosten käyttö- ja kunnossapitopalvelut sekä muut energiaan liittyvät palvelut. Päätuotteitamme ovat sähkö, lämpö ja höyry. Fortumin kilpailukyky perustuu yhteispohjoismaiseen toimintamalliin. Sille on ominaista tehokas toiminta ja laaja asiakaskunta. Tavoitteenamme on tulla johtavaksi sähkö- ja lämpöyhtiöksi ja halutuimmaksi energiantoimittajaksi valituilla markkinoilla. Lue lisää www.fortum.fi.