Fortum Supplier Day:ssa katsottiin tulevaisuuteen

Historian ensimmäinen koko konsernin yhteinen Fortum Supplier Day järjestettiin torstaina 5.9. Helsingin Finlandia-talolla. Viisisataapäinen yleisö tuli kuuntelemaan ja keskustelemaan sekä tutustumaan Fortumin eri tuotteisiin, palveluihin ja tuotantomuotoihin.

Moni vieras tuli kiittämään siitä, että Fortum on aidosti läpinäkyvä ja ketterä. Lavalle uskallettiin tuoda eri sidosryhmiltä myös eriäviä mielipiteitä siitä, mitä pitäisi tehdä tulevaisuudessa. Sellainen rohkeus on vielä harvinaista.

Päivän isäntä, Fortumin hankintajohtaja Ville Halonen oli erittäin tyytyväinen päivän antiin ja kiitti kaikkia toimittajia ja tilaisuuden järjestelyihin osallistuneita. Hän toteaakin, että ”Olemme saaneet erittäin paljon positiivista palautetta ja paljon näkyvyyttä mm. osallistujien Linkedin postausten myötä.”

Linkki Supplier Dayn esitysmateriaaleihin.

FortumFortum on eurooppalainen energiayhtiö, jolla on toimintaa yli 40 maassa. Toimitamme asiakkaillemme sähköä, kaasua, lämpöä, jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Yhdessä tytäryhtiömme Uniperin kanssa olemme Euroopan kolmanneksi suurin CO2-päästöttömän sähkön tuottaja. Noin 19 000 ammattilaistamme sekä yhteinen, noin 69 miljardin euron taseemme takaavat, että meillä on kokoa, asiantuntemusta ja voimavaroja kasvaa ja viedä energiamurrosta eteenpäin. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä ja Uniperin osake Frankfurtin pörssissä. www.fortum.fi