Fortum Supplier Day:ssa katsottiin tulevaisuuteen

Historian ensimmäinen koko konsernin yhteinen Fortum Supplier Day järjestettiin torstaina 5.9. Helsingin Finlandia-talolla. Viisisataapäinen yleisö tuli kuuntelemaan ja keskustelemaan sekä tutustumaan Fortumin eri tuotteisiin, palveluihin ja tuotantomuotoihin.

Moni vieras tuli kiittämään siitä, että Fortum on aidosti läpinäkyvä ja ketterä. Lavalle uskallettiin tuoda eri sidosryhmiltä myös eriäviä mielipiteitä siitä, mitä pitäisi tehdä tulevaisuudessa. Sellainen rohkeus on vielä harvinaista.

Päivän isäntä, Fortumin hankintajohtaja Ville Halonen oli erittäin tyytyväinen päivän antiin ja kiitti kaikkia toimittajia ja tilaisuuden järjestelyihin osallistuneita. Hän toteaakin, että ”Olemme saaneet erittäin paljon positiivista palautetta ja paljon näkyvyyttä mm. osallistujien Linkedin postausten myötä.”

Linkki Supplier Dayn esitysmateriaaleihin.

FortumFortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 8 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 5,2 miljardia euroa ja 57 % sähköntuotannostamme oli CO2-päästötöntä. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.fi