Fortumin johtama konsortio on allekirjoittanut Montenegron valtion kanssa ehdollisen sopimuksen aurinkovoimalaitoksen rakentamisesta Montenegroon

FORTUM OYJ VERKKOUUTINEN 28.12.2018

Fortumin, montenegrolaisen energiayhtiö EPCG:n ja Sterling & Wilson International Solar FZCO:n muodostama konsortio on allekirjoittanut Montenegron valtion kanssa ehdollisen sopimuksen 250 MW aurinkovoimalaitoksen rakentamisesta Ulcinjin aurinkopuistoon Montenegrossa. Sopimuksen sisältämien ehtojen on vielä täytyttävä ennen kuin projekti voi edetä.

Sanjay Aggarwal, Managing Director, solar power +91 981 180 2428

Verkkouutinen 22.10.2018: Fortumin johtama konsortio voittanut Ulcinjin aurinkovoimahuutokaupassa Montenegrossa https://www.fortum.fi/media/2018/10/fortumin-johtama-konsortio-voittanut-ulcinjin-aurinkovoimahuutokaupassa-montenegrossa

Verkkouutinen 3.9.2018: Fortumin johtama konsortio jättää tarjouksen Ulcinjin aurinkovoimaprojektista Montenegrossa https://www.fortum.fi/media/2018/09/fortumin-johtama-konsortio-jattaa-tarjouksen-ulcinjin-aurinkovoimaprojektista

Avainsanat:

FortumFortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 8 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 5,2 miljardia euroa ja 57 % sähköntuotannostamme oli CO2-päästötöntä. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.fi