Fortumin tytäryhtiö Uniper päivitti tulosnäkymänsä vuodelle 2021

FORTUM OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 27.4.2021 KLO 15.30

Fortumin tytäryhtiö Uniper on tänään julkaissut pörssitiedotteen, jossa yhtiö antaa positiivisen tulosvaroituksen vuoden 2021 tulosnäkymistään. Uniperin julkaisema tiedote löytyy Uniperin verkkosivuilta.

Tiedonantopolitiikkansa mukaisesti Fortum olettaa, että sijoittajat oma-aloitteisesti seuraavat Fortumin tärkeimpien tytär- ja yhteisyritysten viestintää. Tämä tiedote on julkaistu omistajien oikea-aikaisen tiedonsaannin helpottamiseksi.

Fortum julkaisee vuoden 2021 ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa 12.5.2021.

Ingela Ulfves, sijoittajasuhde- ja talousviestintäjohtaja

Ingela Ulfves, Vice President, Investor Relations and Financial Communications, puh. 040 515 1531
Rauno Tiihonen, Manager, Investor Relations, puh. 010 453 6150
Måns Holmberg, Manager, Investor Relations and Financial Communications, puh. 044 518 1518