Fortumista Power Cupin nimikumppani

FORTUM OYJ VERKKOUUTINEN 24.1.2017

Lentopalloliitto ja Fortum ovat tehneet jatkosopimuksen yhteistyöstä. Uuden sopimuksen myötä Fortumista tulee lentopallon nuorten jättiturnauksen Power Cupin nimikumppani.

Vantaan Myyrmäessä 8.-11. kesäkuuta pelattava turnaus on nimeltään Fortum Power Cup.

Fortum jatkaa lisäksi miesten maajoukkueen toisena pääyhteistyökumppanina. Fortumilta saatavaa tukea käytetään myös seurojen juniorivalmennuksen kehittämiseen.

”Tämä on merkittävä sopimus Lentopalloliitolle ja on hienoa, että Fortum on miesten maajoukkueen lisäksi vahvasti mukana myös kehittämässä lentopallon junioritoimintaa”, Lentopalloliiton toimitusjohtaja Keijo Säilynoja sanoo.

”Fortum Power Cupin nimikumppanina haluamme tuellamme mahdollistaa ainutlaatuisen tapahtuman, jolla on merkittävä rooli lentopallon junioritoiminnassa”, toteaa Aki Koskinen, Fortumin brändijohtaja.

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 8 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Jo 64 % sähköntuotannostamme on CO2-päästötöntä. Vuonna 2015 liikevaihtomme oli 3,5 miljardia euroa. Fortum Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.com/fi