Konsernisivustolla uusi etusivu

Fortumin konsernisivut (fortum.com ja fortum.com/fi) ovat saaneet modernin ilmeen uudistetun etusivun julkaisemisen myötä. Uusi etusivu on dynaamisempi, joustavampi ja käyttäjäystävällisempi. Useat nostopaikat mahdollistavat niin ajankohtaisten asioiden kuin paljon etsityn tiedon nostamisen näkyville paikoille. Visuaalisen ilmeen uudistuksella on pyritty parantamaan käyttökokemusta ja houkuttelevuutta. Myöhemmin käyttöön voi ottaa myös profiloinnin, jolloin käyttäjille tarjotaan jo etusivulla sellaista sisältöä, mistä he ovat olleet kiinnostuneita aikaisemmin sivuillamme käydessään.

Uusi etusivu on responsiivinen eli sen selaaminen onnistuu helposti myös älypuhelimilla ja tableteilla. Uusi etusivu on nyt visuaalisesti linjassa asiakassivustojemme fortum.fi:n ja fortum.se:n kanssa.

FortumFortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 8 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 5,2 miljardia euroa ja 57 % sähköntuotannostamme oli CO2-päästötöntä. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.fi