Ohjeita Fortumin varsinaiseen yhtiökokoukseen ilmoittautuneille

FORTUM OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 13.3.2020 KLO 10.35

Koronavirustilanteen vuoksi olemme tehneet järjestelyjä tartuntariskin pienentämiseksi yhtiökokouksessa.

Olemme järjestäneet yhtiökokoukseen määräaikaan mennessä ilmoittautuneille mahdollisuuden seurata kokousta videon välityksellä. Suosittelemme tätä kaikille, jotka kuuluvat koronaviruksen riskiryhmiin, ovat viime aikoina palanneet ulkomaanmatkalta tai olleet tekemisissä koronaviruksen sairastuneen henkilön kanssa. Video-osallistujien tulee tilata videolinkki 16.3.2020 klo 16.00 mennessä ja tilaaminen vaatii tunnistautumisen henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteen. Videon kautta ei valitettavasti ole mahdollista esittää kysymyksiä tai äänestää kokouksessa. Hallintarekisteröityjen osakkeiden omistajat eivät voi tilata videolinkkiä.

Linkki tilauslomakkeeseen on alla sekä Fortumin yhtiökokoussivulla www.fortum.fi/yhtiokokous.

Linkki videon tilauslomakkeeseen: https://ir1.innovatics.fi/ir/fi/fortum/Agm/Registration/2020_1/Accept

Fortumin hallituksen jäsenten sekä johtoryhmän jäsenten osallistumista minimoidaan. Avaamme lisätiloja Finlandia-talolta, joissa kokousta voi seurata näytöltä. Näin saamme lisättyä tilaa osallistujien välille. Lisätiloista on mahdollista esittää kysymyksiä ja osallistua mahdollisiin äänestyksiin. Kahvitarjoilu on peruttu. Olemme tilanneet kokouksen ajaksi jatkuvan siivouksen varmistaaksemme tilojen hygieenisuuden.

Ingela Ulfves, sijoittajasuhde- ja talousviestintäjohtaja

Ingela Ulfves, sijoittajasuhde- ja talousviestintäjohtaja, puh. 040 515 1531
Måns Holmberg, IR-päällikkö, puh. 044 518 1518

www.fortum.fi/yhtiokokous