Fujitsu ETERNUS-levyjärjestelmä kiihdyttää datansiirron uusiin nopeuksiin

Fujitsun ETERNUS DX S2 -levyjärjestelmäperhe on nyt optimoitu uusiin nopeuslukemiin. Ensimmäistä kertaa levyjärjestelmä pystyy siirtämään dataa 16 gigabittiä sekunnissa kuitukanavaa pitkin.

Korkean siirtonopeuden ansiosta ETERNUS DX S2 -levyjärjestelmät soveltuvat erinomaisesti suurta suorituskykyä vaativiin sovelluksiin, sillä nopeus riittää nyt tosiaikaiseen tapahtumien käsittelyyn (OLTP). Levyjärjestelmä sopii esimerkiksi suurten tallennusverkkoinfrastruktuurien konsolidointiin ja laajoihin palvelinvirtualisointeihin.

Datansiirtonopeuden nostamisen lisäksi Fujitsu on kasvattanut järjestelmän välimuistin kokoa, mikä parantaa vasteaikaa ja minimoi latenssin. Järeimpään ETERNUS DX8700 S2 -malliin saa välimuistia yli teratavun verran.

Tehostettu tallennuksen automaattinen kerrostusalgoritmi (Automated Storage Tiering) optimoi järjestelmän toimintaa hakemalla parhaan mahdollisen tallennuksen nopeuden, kapasiteetin ja kustannukset yhdistelmän.

Puh. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Fujitsun kuvapankki on toimitusten käytettävissä osoitteessa http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/search.php?search=!collection4&bc_from=themes

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Yli 170 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 41 miljardia euroa 31.3.2012 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 900 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi