Fujitsu Finlandin toimitusjohtaja vaihtuu joulukuussa

Helsinki, syyskuu 1, 2014 – Henry Nieminen, 48, on nimitetty Fujitsu Finlandin uudeksi toimitusjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässä 15.12.2014. Hän on viimeksi työskennellyt Suomen CGI:ssä Enterprise Markets -liiketoimintayksikön johtajana. Aiemmin hän on työskennellyt monipuolisissa johtotehtävissä CGI:ssä, Logicassa ja sen edeltäjissä. Nieminen on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja MBA.

Syksystä 2013 lähtien toimitusjohtajana työskennellyt Lasse Rautio jatkaa nykyisessä tehtävässään 15.12. asti. Tämän jälkeen hän siirtyy Fujitsun Nordic-organisaatioon vastaamaan strategisista hankkeista.

”Henry Nieminen tuo tullessaan sellaista näkemystä ja kokemusta, joka auttaa meitä luotsaamaan Fujitsu Finlandia eteenpäin myös lähivuosina, kun it-ala muuttuu merkittävästi. Ajankohta on suotuisa toimitusjohtajan vaihdokselle, koska Fujitsu Finland on hyväkuntoinen ja taloudellisesti vakaa yritys”, Fujitsun Nordic-alueen johtaja Conway Kosi sanoo.

Lisää tietoa:
Nordic-alueen johtaja
Conway Kosi
p. +46 7079 37447

Lehdistöyhteydet:
Fujitsu Finland Oy
Satu Pelttari

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 162 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 4,8 triljoonaa jeniä (46 miljardia USD) 31.3.2014 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 600 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi