Fujitsu menestyi Hanselin palvelimet ja palvelut -kilpailutuksessa

Valtion yhteishankintayksikkö Hansel Oy valitsi palvelimiin ja niihin liittyvien palvelujen kilpailutuksessa Fujitsun yhdeksi sopimustoimittajaksi. Sopimus on kaksivuotinen ja sitä voidaan jatkaa kahdella vuodella. Tarjoukset pisteytettiin hinnan perusteella.

”Vaikka vertailuhinta ratkaisi tarjouskilpailun eduksemme, mielestämme vahvuutemme on paikallisuus. Teemme päätökset Suomessa, joten voimme räätälöidä palvelujamme asiakkaiden vaatimuksiin. Meillä on paljon väkeä Suomessa ja laaja kokemus palveluista. Siksi tiedämme hyvin tarkkaan, mitä ehdotamme asiakkaille ja miten palvelumme auttavat asiakkaitamme”, Fujitsun myyntijohtaja Reijo Sihvonen sanoo.

”Olemme täyden palvelun talo, ja kaikkia tarjoamamme palvelut ovat koeteltuja. Meillä on hyvin pitkät suhteet myös yhteistyökumppaneidemme kanssa, joten voimme tarjota valtionhallintoon erittäin asiantuntevaa ja luotettavaa palvelua”, Sihvonen toteaa.

Fujitsu on Hanselin valitsema sopimustoimittaja myös ETERNUS- ja NetApp- tallennusjärjestelmille.

Myyntijohtaja Reijo Sihvonen
Puh. 0400 433 407, reijo.sihvonen@fi.fujitsu.com

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Yli 170 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 41,1 miljardia euroa 31.3.2013 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 700 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi