Fujitsu varmistaa suuret ja keskisuuret yritykset entistä paremmin

Fujitsu parantaa entisestään ETERNUS CS 8000 -varmistusjärjestelmän varmistus- ja arkistointitoiminnallisuuksia. ETERNUS 8000:n avulla voi nyt myös automaattisesti ja integroidusti tallentaa ja arkistoida harvemmin tarvittavaa tietoa ilman, että organisaation tarvitsee hankkia erillistä varmistusohjelmistoa. Lisäksi arkistoidut tiedot ovat aiempaa paremmin saatavilla ja inhimillisten virheiden mahdollisuus vähenee.

Laitteiston parannusten myötä se siirtää tietoa yli 150 teratavun tuntivauhdilla. Ero keskeisiin kilpailijoihin on kasvanut jopa kymmenkertaiseksi.

Aiemmin arkistoitava ja harvemmin tarvittava tieto on varmuuskopioitu erillisellä sovelluksella. Tämä on lisännyt tietohallinnon työkuormaa.

”Aiemmin tiedon arkistointia ei pidetty kovinkaan tärkeänä, mutta nyt yritykset siirtävät tietoa pilvipalveluista omiin arkistoihinsa. ETERNUS CS8000 on suunniteltu juuri tähän tarkoitukseen. Tietoa voidaan viedä tuotantojärjestelmistä arkistoon, joka tuo säästöjä. Mutta näin voidaan toimia vain, jos voidaan luottaa siihen, että tieto on varmuuskopioitu ja helposti palautettavissa”, sanoo Fujitsun tuotepäällikkö Petri Penttinen.

ETERNUS CS 8000 -laitteen avulla voidaan rakentaa organisaation käyttöön juuri halutunlainen tallennus- ja arkistointiratkaisu. Lisäksi sen avulla erilaisista tallennus- ja arkistointivälineistä voidaan koostaa kokonaisuus. Tämä yhdistettynä erilaisiin palautusmalleihin mahdollistaa järjestelmän räätälöinnin juuri palvelutasovaatimuksia ja budjettia vastaavaksi.

Laite pystyy käsittelemään seitsemästä teratavusta jopa 22,2 petatavuun yltäviä tietomassoja. Tämä kapasiteetti riittää hyvin useimpien yritysten tiedon käsittelyn tarpeisiin.

Laitteet ovat saatavilla Suomessa.

Product Business Unit
Puh. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Kuvia Fujitsun PRIMEQUEST 2800E-palvelimesta:

Facebook: http://www.facebook.com/fujitsuICT

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 162 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 4,8 triljoonaa jeniä (46 miljardia USD) 31.3.2014 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 600 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi