Fujitsulta kaksi yhdessä – tabletti ja kannettava

Fujitsun uusi STYLISTIC R726 -tabletti muuntuu sujuvasti kannettavaksi. Voiko kannettavan korvata tabletilla -kiistelyn voi nyt lopettaa. Uutuus muuttaa muotoaan aina kunkin käyttäjän tapojen ja tarpeiden mukaan.

12,5 tuuman kosketusnäyttö sopii yhtä lailla sisällön tuotantoon kuin kulutukseen. Ilman näppäimistöä R726:lla voi myös tehdä töitä paikoissa, joissa ei ole tarpeeksi tilaa avata perinteistä kannettavaa kuten lentokoneessa.

Kannettavaksi tabletti muuntuu lisäämällä siihen ohut magneettinen näppäimistö ja napsauttamalla seisontatuki tabletin taustasta auki. Muutos vie vain sekunteja. Laitteen voi myös liittää työpöydällä odottavaan telakkaan, josta sen voi napata tablettina mukaan keskeyttämättä työntekoa.

Tablettitilassa käyttäjä voi käyttää kosketusnäyttöä sormellaan tai kynällä, mieltymystensä mukaan.

STYLISTIC R726 -laitteen akku riittää pitkiinkin työrupeamiin. Yhdellä latauksella töitä voi tehdä jopa 12 tuntia. Myös ulkona työskentely onnistuu mattapintaisen näytön ansiosta.

Japanissa suunnitellussa ja Saksassa valmistetussa STYLISTIC R726:ssa käytetään kuudennen sukupolven Intel Core i7 -perheen suorittimia. Kestävä magnesium-alumiini-kotelo suojaa laitteen siihen kohdistuvilta kolhuilta ja kulumiselta. Käyttöjärjestelmänä laitteessa on vakiona Windows 10.

Yrityskäyttöä varten laite on saatavissa sisäisellä 3G/UMTS- tai 4G/LTE-liitännällä. Tietoturvaominaisuuksina laitteessa ovat salatut levyt, TPM-moduuli sekä NFC-tekniikkaan pohjautuva kontaktiton SmartCard-todentaminen.

Uutuudet ovat saatavissa helmikuussa 2016. Suomessa laitteiden verottomat hinnat alkavat noin 900 eurosta.

Product Business Unit
Tuotepäällikkö Uki Heng
Puh. 050 3411251, uki.heng@fi.fujitsu.com

Fujitsu-uutishuone: http://www.fujitsu.com/fi/about/resources/