• Fujitsu/

Fujitsulta laaja tuki OpenStack- ja Ceph-pohjaiselle sovellus- ja pilvitallennukselle

Fujitsu käynnistänyt laajan OpenStack- ja Ceph -teknologioihin pohjautuvien tallennusratkaisujen kehitystyön palveluntarjoajien ja julkisen sektorin organisaatioiden kanssa. Proof of concept -kehitystyön myötä Fujitsu tuo uusia erittäin skaalautuvia tallennusratkaisuja markkinoille loppuvuonna.

Lisäksi Fujitsun ETERNUS DX-tallennusjärjestelmät tukevat nyt myös OpenStack-sovellusalustaa. ETERNUS OpenStack VolumeDriver -sovellus auttaa käyttäjiä jakamaan tallennustilaa ETERNUS DX-tallennusjärjestelmillä ja hallinnoimaan sitä keskitetysti.

Julkistuksilla Fujitsu auttaa asiakkaitaan hyödyntämään entistä tehokkaammin tallennuskokonaisuuksiaan pilven kaltaisissa ympäristöissä ja ottamaan uutta teknologiaa aiempaa nopeammin tuotantokäyttöön.

OpenStack on avoimen lähdekoodin pilvialusta, jolla hallitaan palvelimia, tallennuslaitteita ja verkkoa datakeskusympäristössä. Ceph on ilmainen tallennussovellus. Näiden avulla on mahdollista rakentaa skaalautuvia, suorituskykyisiä ja vikasietoisia tallennusympäristöjä kustannustehokkaasti.

Product Business Unit
Tuotepäällikkö Petri Penttinen
Puh. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Fujitsun kuvapankki on toimitusten käytettävissä osoitteessa