Fujitsulta uusista yrityskannettavista löytyy jokaisen tarpeisiin sopiva laite

Fujitsu julkistaa useita uusia LIFEBOOK-kannettavia ja STYLISTIC-tablettilaitteita. Ne auttavat yrityksiä antamaan työntekijöilleen lisää valinnanvapautta, sillä laajasta valikoimasta käyttäjät voivat valita juuri omiin tarpeisiinsa sopivimman ratkaisun.

”Yritykset haluavat laajentaa työntekijöidensä mahdollisuuksia valita oma työkannettavansa. Niiden oheislaitteiden pitäisi kuitenkin olla samoja, jotta kulut pysyvät aisoissa. Uusimpien laitteiden julkistuksen jälkeen valikoimassamme on kahdeksan kannettavaa laitetta, jotka käyvät kaikki samaan telakkaan”, sanoo Fujitsun tuotepäällikkö Uki Heng.

Laitteissa käytetään Intelin uusimpia viidennen sukupolven Core vPro -suorittimia. Uutuuslaitteiden suorituskyky ja akkukesto on parantunut aiempiin laitteisiin verrattuna. Yksi laitteista toimii jopa vuorokauden yhdellä latauksella.

LIFEBOOK U745 ultrabook-kannettavaan on mahdutettu monipuoliset liitännät. Laitteessa on tavallisten liitäntöjen lisäksi VGA- ja DisplayPort-näyttöliitännät sekä kätevästi laitteen sisään taittuva LAN-portti. Laitteen kämmentunnistin takaa huippuluokan tietoturvan.

Uutuuslaitteista LIFEBOOK S935 on monipuolinen ja kevyt kannettava, joka toimii jopa vuorokauden kahdella akulla ilman verkkovirtaa. Laitteeseen saa kämmentunnistimen.

LIFEBOOK T935 on tabletiksi muuntuva kääntyvänäyttöinen Ultrabook-kannettava.

LIFEBOOK T725 on myös tabletiksi muuntuva kääntyvänäyttöinen kannettava. Siinä on modulaarinen laitepesä, jonka optisen aseman voi vaihtaa lisäakkuun, toiseen kiintolevyyn tai jonka voi jättää tyhjäksi laitteen keventämiseksi.

Uutuuksista LIFEBOOK U745 ja T725 sopivat samaan telakkaan kuin kuusi muuta Fujitsun kannettavaa.

STYLISTIC Q775 on 4G-tabletti, jossa on laaja valikoima liitäntöjä – LTE, GPS ja jopa NFC mukaan lukien.

Product Business Unit
Tuotepäällikkö Uki Heng
Puh. 050 3411251, uki.heng@fi.fujitsu.com

Fujitsu-uutishuone: http://www.fujitsu.com/fi/about/resources/