• Fujitsu/

Fujitsun DynamicFabric virtualisoi verkkoyhteyksiä ja IT-kapasiteettia datakeskuksissa

Fujitsun uusi DynamicFabric-malli auttaa rakentamaan joustavaa ja optimoitua verkkoinfrastruktuuria datakeskuksiin. DynamicFabric-mallilla virtualisointia tehostetaan PRIMERGY BX-korttipalvelimien valinnaisilla, vapaasti yhdistettävillä verkkoteknologiaratkaisuilla. Malli tuo kustannussäästöjä, kun datakeskuksia voidaan toteuttaa yksinkertaisemmin sekä hallita aiempaa tehokkaammin.

DynamicFabric auttaa optimoimaan verkon infrastruktuuria ja jakamaan verkon resurssit tehokkaammin liiketoiminnan tarpeisiin. Mallin selkeä ja modulaarinen arkkitehtuuri helpottaa hallintaa ja mahdollistaa portaittaisen laitehankinnan. Ratkaisu on suunniteltu toimimaan saumattomasti datakeskusten nykyisten verkkoratkaisujen kanssa. Asiakkaille tarjotaan Brocaden ja Ciscon teknologiaan perustuvia laitteita yhteensopivuuden takaamiseksi.

DynamicFabric auttaa hallitsemaan täysin virtuaalisia lähiverkkoja ja san-tallennusverkkoja mukautumalla virtuaalipalvelinten kuorman vaatimuksiin sopiviksi. Se yksinkertaistaa hallintaa sallimalla korttipalvelinten lisäämisen, vaihtamisen sekä palauttamisen ja verkosta riippumattoman virtualisoinnin datakeskuksissa.

Fujitsu ServerView Virtual I/O Manager -hallintasovellus yksinkertaistaa räkki-, torni-, ja korttipalvelinten hallintaa lähiverkko- ja tallennusverkkoympäristöissä. Uudet Connection Blade -yhteyskortit Fujitsun PRIMERGY-korttipalvelimille hyödyntävät viimeisisintä teknologiaa, kuten datakeskusten siltausta edellytyksenä FCoE-kuituyhteydelle.

Ensimmäiset DynamicFabric-laitteet ovat PRIMERGY BX Ethernet Fabric Switch 10 Gbit/s 18/6+6 -korttikytkin, joka perustuu Brocaden VDX 6730-kytkimeen. Toinen on PRIMERGY Ethernet FEX 10 Gbit/s 16/8, joka on sama laite kuin Ciscon Nexus B22F-laajennusmoduuli korttipalvelimeen.

DynamicFabric-laitteet ovat saatavissa elokuussa.

Puh. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Kuvia uutuusmalleista:
PRIMERGY BX Ethernet Fabric Switch 10Gbit/s 18/6+6 (Brocade VDX 2730):

PRIMERGY BX Ethernet Fabric FEX 10Gbit/s 16/8 (Cisco Nexus B22F):

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Yli 170 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 41 miljardia euroa 31.3.2012 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 900 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi