Fujitsun ETERNUS DX -tallennusjärjestelmään jopa puolet lisää suorituskykyä

Fujitsu on tuonut ETERNUS DX -perheen levytallennusjärjestelmiin useita parannuksia, jotka nostavat suorituskykyä jopa 50 prosenttia. Uudistus parantaa erityisesti järjestelmien kykyä selvitä päivittäisistä kuormituspiikeistä ja varmistaa bisneskriittisille sovelluksille vakaan palvelutason.

”Erityisesti hyvää suorituskykyä vaativat tehtävät, kuten liiketoiminta-analytiikka, erilaiset tietokanta-ajot ja verkkomaksuliikenne hyötyvät parannuksista”, toteaa tuotepäällikkö Petri Penttinen Fujitsulta.

Ilmaisen ja helposti ladattavan päivityksen ansiosta ETERNUS DX8700 S2 -järjestelmän tiedonsiirtokapasiteetti kasvaa jopa miljoonaan tiedonsiirtoon sekunnissa. Uudistus perustuu tallennusjärjestelmän sisäiseen, optimoituun reititykseen, joka lyhentää käsittely- ja vasteaikoja. Päivitys on jo saatavissa, eikä sen asentaminen vaadi järjestelmän alasajoa.

Puh. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Yli 170 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 41,1 miljardia euroa 31.3.2013 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 700 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi