• Fujitsu/

Fujitsun ETERNUS DX80 S2 -tallennusjärjestelmä paras hinta–suorituskyvyltään

Fujitsun ETERNUS DX80 S2 -levyjärjestelmä osoittautui SPC Benchmark 1 -testissä luokkansa suorituskykyisimmäksi tallennusjärjestelmäksi.

SPC Benchmark 1 -testiohjelma simuloi liiketoimintakriittisiä sovelluksia, joissa käsitellään suuria määriä monimutkaisia tapahtumia. Testissä luodaan OLTP-, tietokanta- ja sähköpostijärjestelmiin verrattavia kuormituksia. ETERNUS DX80 S2:n tulos oli 34 995,02 I/O-tapahtumaa sekunnissa (IOPS), jolloin yhden IOPS:n hinnaksi tulee 2,25 dollaria. Tulos osoittaa ETERNUS DX S2 -levyjärjestelmän olevan paitsi suorituskykyinen myös erittäin kustannustehokas.

Testatussa levyjärjestelmässä oli sovellusten käytettävissä 9 700 gigatavua peilatuilla levyillä, joiden kokonaiskapasiteetti oli 34 901 gigtavua.

Storage Performance Council (SPC) on voittoa tavoittelematon yhtymä, joka määrittää, standardoi ja edistää tallennustuotteiden vertailutestejä ja levittää objektiivista tietoa laitteiden suorituskyvystä. Kaikkien SPC-testien tulokset löytyvät osoitteesta http://www.storageperformance.org/results.

Puh. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Fujitsun kuvapankki on toimitusten käytettävissä osoitteessa http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/search.php?search=!collection4&bc_from=themes
ETERNUS DX 80 -kuvia: http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/search.php?sdkresultset_id=03afdbd66e7929b125f8597834fa83a4

Fujitsu on maailman kolmanneksi suurin it-palvelutoimittaja, joka työllistää 170 000 palvelu- ja järjestelmäosaajaa 100 maassa. Suomessa Fujitsu on johtava tietotekniikan palvelu- ja laitetoimittaja, jossa työskentelee noin 2 900 ihmistä. Yrityksen tavoitteena on helpottaa yritysten ja yhteisöjen toimintaa edistyksellisten ict-toimintamallien ja teknologioiden avulla. Fujitsu huolehtii asiakkaidensa tieto- ja viestintätekniikasta sekä sovellusten tukipalveluista, toiminnasta ja kehittämisestä. Pelkästään sovellusliiketoiminta työllistää Suomessa yli 1 000 asiantuntijaa. Teknologiatuotteiden valikoima kattaa tietokoneiden koko kirjon kannettavista päätelaitteista konesaliratkaisuihin.

Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi