Fujitsun ETERNUS-levyjärjestelmä kustannustehokkain vertailutestissä

ETERNUS DX440 S2 uuteen ennätykseen SPC-2-vertailutestissä

Fujitsun keskikokoinen ETERNUS DX440 S2 -levyjärjestelmä teki uuden ennätyksen luokassaan: se rikkoi aiemmat ennätystulokset SPC-2-vertailutestissä sekä kustannustehokkuudessa että nopeudessa. Järjestelmän tulokset olivat 5 768,04 MBPS ja 66,50 dollaria SPC-2 MBPS:ää kohden.

SPC-2-vertailutesti analysoi erityisesti levyjärjestelmän suorituskykyä suurissa peräkkäishakuun perustuvissa ympäristöissä. MBPS-luvussa otetaan huomioon järjestelmän nopeus kolmenlaisissa tehtävissä: suurten tiedostojen käsittelyssä, hauissa suurista tietokannoista sekä tilausvideoiden toimituksessa.

Tallennetun tiedon hakemisen nopeus vaikuttaa suoraan liiketoimintoihin. Levyjärjestelmien suorituskyvyn parantuminen auttaa organisaatioita selviytymään alati kasvavista tietomääristä hakujen nopeuden kärsimättä.

Storage Performance Councilin SPC-2-vertailutesti on toimittajista riippumaton tallennusalan standardointielin, jonka testit mittaavat tallennusjärjestelmien suorituskykyä vertailukelpoisella tavalla.

Myös Fujitsun ETERNUS DX440 S2 -levyjärjestelmää pienempi ETERNUS DX80 S2 -malli on luokkansa kustannustehokkain ja nopein laite.

Puh. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Fujitsun kuvapankki on toimitusten käytettävissä osoitteessa http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/search.php?search=!collection4&bc_from=themes

Kuva ETERNUS DX440 S2:sta: http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/search.php?sdkresultset_id=5f93f983524def3dca464469d2cf9f3e

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Yli 170 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 41 miljardia euroa 31.3.2012 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 900 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi