Fujitsun levyvarmistusjärjestelmä valmiina tiedon määrän valtavaan kasvuun

Helsinki, 29.8.2014 – Fujitsu lisää ETERNUS CS800 -levyvarmistusjärjestelmänsä skaalautuvuutta: nyt laitteen tallennustila ulottuu 4 teratavusta aina 360 teratavuun. Asiakas voi hankkia juuri tarvitsemansa kokoisen laitteen ja laajentaa sitä aina tarpeen mukaan.

”Enää varmistusjärjestelmää ei tarvitse mitoittaa pahimman mukaan ja ostaa turhaa tilaa. Lisäksi laitteeseen sisältyvät kaikki tarpeelliset ohjelmistot, joten kapasiteettiin sidottujen ohjelmistolisenssien kaltaisista ylimääräisistä kuluista ei tarvitse kantaa huolta”, Fujitsun tuotepäällikkö Petri Penttinen sanoo.

Joustavan kokoonpanonsa ja skaalautuvuutensa ansiosta ETERNUS CS800 sopii kaikkiin varmistusympäristöihin. Tehokas deduplikointi vähentää tallennustilan tarvetta jopa 95 prosenttia.

Laitteessa on vakiona suojaus katastrofeilta: tiedot voidaan replikoida ETERNUS CS800 -järjestelmien välillä tai pilveen. Lisäkopioita voidaan myös tallentaa nauhalle.

Fujitsun ETERNUS CS800 S5 -levyvarmistusjärjestelmä on jo saatavissa markkinoilla.

Product Business Unit
Puh. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Fujitsu-uutishuone: http://www.fujitsu.com/fi/about/resources/
Blogi: http://blogi.fujitsu.fi