• Fujitsu/

Fujitsun PRIMERGY-korttipalvelin teki uuden maailmanennätyksen virtualisointitestissä

Fujitsu on saavuttanut maailmanennätyksen PRIMERGY BX924 -korttipalvelimellaan VMwaren virtualisointitestissä. PRIMERGY BX924 S3 saavutti tuloksen 10.94@10 laattaa (tile, VMmarkin vakiomitta) kaksisuorittimisten palvelinten sarjassa. VMwaren puolueeton VMmark-testi mittaa virtualisoitujen palvelinten suorituskykyä kuormitettuina.

Testi osoittaa PRIMERGY-palvelinten sopivan erinomaisesti virtualisointialustaksi. Virtualisoinnin avulla yhdessä fyysisessä palvelimessa voidaan käyttää useita virtuaalisia palvelimia, jolloin laitteiston suorituskyky saadaan mahdollisimman tarkkaan hyötykäyttöön.

Fujitsun PRIMERGY-korttipalvelimet auttavat vähentämään palvelinten sekä komponenttien määrää ja kustannuksia. Palvelinten määrän vähentämisen ansiosta myös ympäristön käyttö ja hallinta helpottuu. Yksinkertainen, modulaarinen rakenne ja monipuoliset ominaisuudet auttavat nopeuttamaan laitteiden käyttöönottoa, mikä tukee liiketoiminnan ketteryyttä.

Testissä olleissa Fujitsu PRIMERGY BX924 S3 -korttipalvelimissa oli 256 gigatavua muistia sekä Intelin E5-2690 -suorittimet. Lisätietoa testituloksista on osoitteessa:

Jatkuvasti päivittyvä lista VMmark-tuloksista:

Puh. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Kuvia PRIMERGY-palvelimista:

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Yli 170 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 40 miljardia euroa 31.3.2011 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 900 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi