• Fujitsu/

Fujitsun ratkaisulla SAP Business One tuotantokäyttöön ensimmäisenä maailmassa

Fujitsu on toimittanut SAP Business One -sovelluksen SAP HANA -alustalle tuotantokäyttöön asiakkaalleen ensimmäisenä maailmassa. Ensimmäisten asiakkaiden joukossa on hollantilainen maatalousalan yritys A.vd.Broek.

SAP HANA -alustan avulla yritykset voivat käsitellä suuria määriä tietoa hyvin lyhyessä ajassa. Fujitsu esitteli maaliskuussa maailman ensimmäinen sertifioidun ja nopeasti käyttöönotettavan SAP HANA -infrastruktuuriratkaisun SAP Business One -sovellukselle ja on tällä hetkellä ainoa sovellukselle räätälöityä alustaa tarjoava valmistaja.

Fujitsun ratkaisu perustuu standardikomponentteihin, kuten SUSEn Linux-käyttöjärjestelmään ja Fujitsun PRIMERGY-palvelimiin. Nyt suuryritysten lisäksi myös pienillä ja keskisuurilla yrityksillä on mahdollisuus ottaa käyttöön SAP HANA -alusta, jonka teho perustuu muistinvaraiseen laskentaan eli datan käsittelyyn palvelimen keskusmuistissa. Alustan lisätehon avulla asiakasyritykset voivat nopeuttaa raportointiprosessejaan ja päätöksentekoaan.

Fujitsu on palkittu hiljan ohjelmistoyritys SAP:n kansainvälisessä kilpailussa vuoden teknologiainnovaattorina. Fujtsu sai SAP Pinnacle ”Technology Innovator of the Year” -palkinnon tunnustuksena teknologiayhteistyöstä SAPin kanssa ja erityisesti laajasta SAP HANA -ratkaisutarjonnasta.

Myyntijohtaja Reijo Sihvonen
Puh. 0400 433 407, reijo.sihvonen@fi.fujitsu.com

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Yli 170 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 41 miljardia euroa 31.3.2012 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 900 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi