• Fujitsu/

Fujitsun uusi Android 4.0 -pohjainen STYLISTIC M532 -tabletti yhdistää työn ja huvin

Fujitsu julkisti uuden Android 4.0 -pohjaisen STYLISTIC M532 -tabletin, joka palvelee käyttäjäänsä yhtä lailla töissä kuin vapaa-ajalla. Käyttäjää miellyttää laitteen elegantti ulkonäkö ja neliytimisen suorittimen huippusuorituskyky, kun taas yritykselle on tärkeää sen käytettävyys ja tiukka tietoturva.

STYLISTIC M532 on Fujitsun vastaus ihmisten kasvavaan haluun käyttää omia henkilökohtaisia laitteitaan myös töissä. Käyttäjien ei enää tarvitse tehdä kompromissia työ- ja vapaa-ajan käytön välillä, sillä STYLISTIC M532 on ensimmäinen tabletti, joka tarjoaa parhaat puolet molemmista maailmoista. Työpäivän aikana se on tietoturvallinen mobiililaite, jonka avulla pääsee käsiksi bisnestietoihin, ja vapaa-ajalla se on täydellinen multimediakumppani”, sanoo tuotepäällikkö Uki Heng Fujitsulta.

Lisää liikkuvuutta

STYLISTIC M532:n avulla yrityskäyttäjät pääsevät nopeasti ja helposti yrityksen tietoihin. Kevyt, vain 560 grammaa painava tabletti tuo bisnestiedon käyttäjän ulottuville kaikissa ympäristöissä: matkoilla, asiakkaiden luona ja kokouksissa.

STYLISTIC on ihanteellinen kiireisille yrityskäyttäjille:

• Koko päivän kestävä akku
  • Nopea, helppo ja turvallinen pääsy liiketoimintasovelluksiin ja -tietoihin myös virtuaalisen työpöydän kautta
  • Esiasennetut, käyttövalmiit liiketoimintasovellukset mukaan lukien Office document viewer
  • Kaikki kontaktit käden ulottuvilla Microsoft Exchange -synkronoinnin ansiosta
  • Valmis tuki Citrix-, VMware- ja Microsoft Virtual Desktop Infrastructure -ympäristöille.

Tabletissa on muun muassa sisäänrakennettuna 3G-valmius ja GPS, monikosketusnäyttö sekä etu- ja takakamerat. Uusin Android 4.0 -pohjainen käyttöjärjestelmä tekee tabletin käytöstä helppoa, tukee useiden asioiden tekemistä samanaikaisesti ja mahdollistaa laitteen personoinnin käyttäjän toiveiden mukaan.

Oiva vapaa-ajan kumppani

Kun työpäivä on ohi, STYLISTIC muuntuu saumattomasti vapaa-ajan tabletiksi:

• Monipuoliset multimediaominaisuudet sekä pääsy Android Marketin satoihintuhansiin sovelluksiin ja widgeteihin
  • Gorilla Glass -vahvistettu näyttö kestää menossa mukana
  • DLNA-tuki, jonka ansiosta STYLISTICin multimediasisältö voidaan helposti siirtää TV:hen tai projektoriin

STYLISTIC M532 on tilattavissa maaliskuusta alkaen, ja laitteen toimitukset alkavat kesäkuussa. Myyntihinta Suomessa on noin 600 €.

www.fujitsu.com/fts/stylistic-m

Tuotepäällikkö Uki Heng
Puh.
050 3411251, uki.heng@fi.fujitsu.com